Sezon Trendi Kısa Jean

By |26.8.13 9 comments
Jean artık günlük hayatımızın vazgeçilmezleri arasında.
Bu sezon oldukça moda olan kısa jeanlar bir çok ünlünün de tercihi, babet ve sandalet'lerle  çok hoş duruyor...


kısa-jean-modası
Rihanna


kısa-jean-modası
Doutzen Kroes
kısa-jean-modası
Jessica Alba
kısa-jean-modası
Kristen Stewart
Miranda Kerr
Emma Stone

9 yorum: Leave Your Comments

  1. Jeanler her zaman, her yerde, her parçayla tamamlanabilecek ve asla modası geçmeyecek bir şey bana göre. :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Evet kesinlikle katılıyorum Selenay :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Selda.
      Hemen ziyaret edeceğim :)

      Sil
  4. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim çok beğendim,
    Seni izlemeye aldım hemen, bana da beklerim:)))
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Tekrar görüşmeyi diliyorum,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canım şimdi hemen takibe alıyorum :)
    izmir'e benden de sevgiler ...

    YanıtlaSil

Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim ♥