Modada Tüvit Esintisi

14 Eki 2013




BU SONBAHAR-KIŞ TÜVİT KUMAŞLAR ÇOK MODA !
2013-2014 sonbahar kış sezonunda trendler yavaş yavaş belirlenirken dolabınızda trend  parçalara yer vermenin zamanı geldi... Bir çok marka kıyafet ve aksesuarlarında t
üvit kumaşlara yer verdi. Coco Chanel'in hafızamıza kazıdığı bu kumaşlar çok revaçta. Chanel, Dolce&Gabbana, Moschino gibi markalar bu sezon bu tür kumaşlara yer verdi. Bende bu sene bir tane tüvit kaban istiyorum :)

tüvit-ceket-modelleri

tüvit-ceket-modelleri

tüvit-ceket-modelleri

4 yorum

  1. Bu tarzı çok seviyorum!
    Blogunu takibe aldım, bana da beklerim,
    Mutlu bayramlar!.. :)
    Beyaz Sır
    whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sanada iyi bayramlar...
      Şimdi uğruyorum :)

      Sil
  2. bu desen hep sevdiğim bir tarz olmuştur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde dönem dönem moda olan bir desen kübracım :)

      Sil

Yorum Bırakın