Modada Tüvit Esintisi

By |14.10.13 4 comments




BU SONBAHAR-KIŞ TÜVİT KUMAŞLAR ÇOK MODA !
   2013-2014 sonbahar kış sezonunda trendler yavaş yavaş belirlenirken dolabınızda trend  parçalara yer vermenin zamanı geldi..
    
Bir çok marka kıyafet ve aksesuarlarında bu tarz kumaşlara yer verdi      
 Coco Chanel'in hafızamıza kazıdığı bu kumaşlar çok revaçta.
Chanel,Dolce&Gabbana, Moschino gibi markalar bu sezon bu tür kumaşlara yer verdi
 Bende bu sene bir tane bu desenden bir kaban istiyorum :)

tüvit-ceket-modelleri

tüvit-ceket-modelleri

tüvit-ceket-modelleri

4 yorum: Leave Your Comments

  1. Bu tarzı çok seviyorum!
    Blogunu takibe aldım, bana da beklerim,
    Mutlu bayramlar!.. :)
    Beyaz Sır
    whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sanada iyi bayramlar...
      Şimdi uğruyorum :)

      Sil
  2. bu desen hep sevdiğim bir tarz olmuştur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde dönem dönem moda olan bir desen kübracım :)

      Sil

Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim ♥