Hızla Devam Eden Kısa Üst Modası

5 Ara 2013


Bu sene yazın oldukça moda olan kısa üstler, kış mevsiminde de giyilmeye devam ediyor. Bana göre kısa üstler en çok yüksel bel eteklerle hoş duruyor. Onun dışında yüksel bel pantolonlarla da kombinleyebilirsiniz. İster salaş bir kombin yaratabilir, ister deri etek ve topuklu ayakkabılarla feminen bir görüntü elde edebilirsiniz. Kış ayında olduğumuz için üstüne palto, kaban alıp dışarı çıkmalıyız. Yoksa göbekler açıkta olmaz tabi :)



defile-kısa-üst

kısa-üst-rihanna
  
crop-tops-modası

                                  









3 yorum

  1. ergenken göbegi açıkta bırakan bulüzlere bayılırdım çok ta giydim ancak şimdi göbek deliği hiç hoşuma gitmiyor estetikliği yok ediyor ancak yuksek bel etek-pantolon üzerine kısa üst bir harika!=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir zamanlar çok modaydı:)
      ama yüksel bel parçalarla kombinlenince daha hoş duruyor sana sonuna kadar katılıyorum :)

      Sil
  2. Son zamanlarda bende çok beğenmeye başladım.

    YanıtlaSil

Yorum Bırakın