Jennifer Afef Ve Kadife Elbisesi

By |14.12.13 6 comments



Pirelli Takvimi’nin, 50. Yıl galası  İtalya, Milano’daki Pirelli’nin çağdaş sanat mekanı Hangar Bicocca’da gerçekleştirildi. Kevin Spacey ve Sophia Loren’in de katıldığı gecede dünyanın dört bir yerinden ünlü isimler geldi.
O gece galada bulunan Jennifer Afef'in sade görüntüsü çok hoşuma gitti.
Alberta Ferretti koleksiyonundan giydiği kadife elbisesi dağınık saçları ile bence çok çekici görünüyor.
Siz ne düşünüyorsunuz ?

6 yorum: Leave Your Comments

  1. Oldukça sade bir elbise gala için çok mu gösterişsiz kararsız kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen sadece gösterişsiz bir kıyafet şık olabilir tabi bu benim düşüncem :)

      Sil
  2. merhaba... bloğunuzu yeni keşfettim...bloğumda yılbaşı çekilişi yapıyorum sizi de davet etmek istedim :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim ♥