Fikri Mühim'le Kahve Keyfi

23 Oca 2014


Herkese kocaman bir merhaba :) Bugün moda dışında bir şeyden bahsetmek istiyorum. Fikri Mühim adlı siteye yakın zamanda üye oldum. Türkiye'nin ilk ağızdan ağıza pazarlama ağı. Yani yeni çıkan ürünleri gönderip denememizi sağlıyorlar. Bizde denediğimiz ürün hakkında fikrimiz söylüyoruz. Ayrıca eş dostumuza üründen bahsedip fikirlerimizi bildiriyoruz. Zaten yeni şeyleri keşfedip denemeyi seven biriyim. Bu siteyi o yüzden sevdim :)Yılbaşında ilk kargom geldi. 2 adet   Nestle Classic ve 2 adet  Nestle Coffee-mate gönderdiler. Normalde türk kahvesi tutkunu biriyim, arada bu tür kahveleri içerim. Ama bu kahve  hoşuma gitti. Özellikle Coffee-mate'in kahveyi yumuşatan tadını çok sevdim. Artık bir gün türk kahvesi bir gün Necafe içiyorum :) Ve Fikri Mühim'e  çok teşekkür ediyorum...



Yorum Gönder

Yorum Bırakın