Cilt Tonunu Bul Ona Göre Renklerini Seç

5 Nis 2014

benim-ten-rengim-ne


Cildin Alt Tonu (Undertone) Belirleme ve Alt Tona Uygun Makyaj Önerileri

Kişiye yakışan renkleri belirlemede sadece görünen ten rengi (beyaz,esmer) yetmez. Bize en çok yakışan renkleri seçebilmek için tenimizin alt tonu da (undetone) çok önemlidir. 
Cildin alt tonları üçe ayrılır;
Bunlar Cool (soğuk,pembe). Warm (sıcak,sarı) ve Naturel (baskın tonun olmadığı nötr).

Bu alt tonlar kıyafet, saç ve makyaj renklerinde bize en uygun olan tonları belirlememizi sağlar.
Cilt analizinde, sıcak soğuk renk ten rengini keşfetmek için güneşlenirken, nasıl bronzlaştığınıza bakın. Hemen kızarma söz konusu ise sıcak, çabuk bronzlaşma söz konusu ise soğuk bir ten rengine sahip olduğunuzu anlarsınız. Ayrıca göz renginiz; mavi, gri, çok koyu kahve tonları soğuk renkleri gösterirken, yeşil, ela, hareli kahve tonları sıcak renkleri gösterir. 

Damar Testi
Teninizin alt tonunu belirlemek için birkaç yol var, bunlardan biri bileğinizdeki damarlara bakmak.
Gün ışığında bileğinize baktığınızda görünen damarların rengi maviyse, cilt alt tonu cool(soğuk) tondur. Yeşilimsi bir renk ise alt ton Warm (sıcak) olarak belirlenir. Mavi ya da yeşil olduğundan emin değilseniz, ikisinin karışımı bir görünümü varsa cilt tonunda pembe ya da sarının baskın olmadığını nötr olduğunu söyleyebiliriz.

Takı Testi 
Diğer bir yol; kendinize altın rengini mi yoksa gümüş rengini mi yakıştırdığınızdır. Aksesuar kullanımında genelde altını mı gümüşü mü kendinize yakıştırırsınız? Eğer cevabınız gümüşse soğuk alt tona sahip olabilirsiniz. Altın ise sıcak alt tondur.

Kağıt testi
Yüzünüzü soğuk suyla yıkayın ve ayna karşısında yüzünüze bir beyaz A4 kağıdı yaklaştırın. Eğer cildinizde kağıdı yaklaştırdıktan sonra yüzünüz sarımsı veya kırmızımsı görünmeye başladıysa warm alt tonuna sahipsinizdir. Yüzünüz pembemsi görünürse cool alt tonludur.

Fular Testi
Önce kırmızı ve sarı bir fular alın ve bunları tek tek yüzünüze yakın bir şekilde boynunuza takarak deneyin. Daha sonra mavi ve mor bir fular alarak aynı şekilde yüzünüzde deneyin. Hangi ikili yüzünüze renk verip sağlıklı bir görüntü verdi ise o renkler sayesinde cilt alt tonunu öğrenebilirsiniz. Kırmızı ve sarı size daha çok yakıştı ise sıcak alt ton, mavi ve mor daha iyi durdu ve beni sağlıklı gösterdi derseniz o zaman soğuk alt tona sahipsiniz demektir.

Bu testleri yaparken bazılarında soğuk, bazılarında sıcak alt ton çıkıyor ise, en ağırlıklı hangi ton çıktığına bakarak karar verebilirsiniz.

Ayrıca Soğuk alt tona sahip olan insanlar genelde doğal sarışın ya da sarı/platin saçın çok yakıştığı kişilerdir.  Göz renkleri mavi,gri ya da yeşil olur. Sıcak alt tona sahip kişiler doğal kızıl, ya da kızılın/bakırın çok yakıştığı kişilerdir. Doğal saç renklerinde altın sarısı yansımalar olabilir. Gözleri genelde ela, kahverengidir.

soğuk-cilt-alt-tonu


Cool (Soğuk,Pembe) Alt Tona Sahip Kişilere Ne Renkler Yakışır?


 Soğuk tonlara kıyafetlerde gülkuruları, yakut kırmızıları, koyu vişneler, fuşyalar, ahududular, parlak bordolar, mürdümler, zümrüt yeşilleri, lacivertler, safirler, pastel pembeler, menekşeler, eflatunlar, lilalar ve limon sarıları olarak renkler yakışır.
Saç Renkleri
Platin
Kül sarışın
Krem
Kumlu kahve
Koyu siyah
Şarap rengi
Açık kahve
Maun
Düz kahve
Orta sarışın

Fondöten: Genel olarak soğuk alt tona sahip kişiler alt tonunda 'rosy' dediğimiz pembe tona sahip fondötenler tercih etmeli. Ama teninin çok soğuk olduğunu düşünenler, daha sıcak bir görünüm vermek isteyenler dengelemek için alt ton olarak 'cream' denilen daha sıcak tona sahip fondötenler tercih edebilir.

Far: Pembe/gül kurusu tonları, morlar, maviler, lacivert, siyah, gri, gümüş, zümrüt yeşili renkleri en çok yakışan renklerdir.
Mercan rengi, bronz, toprak ve bakır tonları cool ton için uygun değildir

Allık: Plum, pembe tonlara sahip allıklar sizin için ideal. Sıcak tonlarda allıklar olan bronz, badem tonlarından uzak durmanız önerilir

Ruj: Pembenin her tonunda dudak makyajı yapabilirsiniz.Kırmızı ruj,cool tona sahip kişilerin dudaklarını çok fazla öne çıkaracağından kırmızının tonunu iyi belirlemek gerekir. Kırmızı ruj kullanıp dudaklarını ön plana çıkarmak istiyorsanız göz makyajını koyu tonlarda yapmamanız önerilir

Rimel seçimi: Siyah, mavi, saks, mavi, lacivert, yeşil

sıcak-cilt-ailt-tonu


Warm (Sarı,Sıcak) Alt Tona Sahip Kişilere Ne Renkler Yakışır?

Kıyafetlerde sıcak ten rengine yakışan renkler kremler, fildişiler, karameller, açıklı koyulu kahveler, çimen yeşilleri, petrol mavileri, turkuvazlar, hakiler, bakırlar, kızıl kahveler, kurşuni griler, bronzlar, güneş sarıları, menekşeler, hardallar, koyu şeftaliler, somonlar, mercanlar, domates kırmızıları ve alev kırmızıları.


Saç Renkleri
Altın
Bal
Karamel
Bakır
Kızıl
Maun
Çilek sarışın
Çikolata
Zencefil
Turuncu bazlı kızıllar
Koyu kahverengi
Pas rengi

Fondöten: Pembe alt tona sahip fondötenlerden kaçının. Tan(taba,bronz),  wheat(buğday), honey(bal rengi), cream(krem rengi),  beige(bej) veya amber (bej-kehribar) tonlarında fondötenlerden size en uygun olanını seçmelisiniz

Allık: Fondöten gibi allık seçiminde de doğal alt tonunuza uygun seçim yapmalısınız. (badem), bronze, orange (portakal), peach (şeftali) tonlarında allık seçimi sizin için ideal. opak görünümden ve soğuk tonlardan kaçının

Ruj: Mor tonlarından ve pembenin bazı tonlarından uzak durmalısınız. Allık gibi yine şeftali tonlarında rujlar, nude renkler ve vişne tonları kullanabilirsiniz

Far: Işıltılı ve sıcak tonlardaki farları tercih edebilirsiniz. Altın rengi, bakır kızılı, toprak rengi, bej rengi, kahve tonları, kayısı tonları ve zeytin yeşili farlar kullanılabilir

 Rimel: Kahverengi ve siyah 

Nötr tona sahip kişiler ise birçok rengi rahatlıkla taşır.

 Benim ten rengim sıcak ten rengine giriyormuş onu öğrendim ve bu bilgileri uygulayacağım sevgiler...

79 yorum

  1. Benimki soguk oluyor sanırım ama sarı saç renkleri hiç yakısmıyor bana çünkü yanaklarım kendiliğinden pembe biraz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tenimde soğuk grubuna giriyor galiba.
      Belki doğru tonu yakalamamışsındır canım :)

      Sil
    2. Ben cildimin tonunda hala kararsızım 😐

      Sil
  2. teşekkürler cilt rengimi buldumm emeğine sağlık nil hanımcmcım :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yardımcı olduysam çok ne mutlu bana...
      Hangi cilt tonuna giriyorsun peki merak ettim :)

      Sil
  3. burda verdiğin formüle göre sıcak sarıı :)

    YanıtlaSil
  4. Umarım bu bilgiler işine yarar :)

    YanıtlaSil
  5. ben hala bunları bilmiyorum tam olarak çok işime yarayacak bilgiler cnm:))))

    YanıtlaSil
  6. Ben kesinlikle warm'ım. kızıl ve bakır sac rengi kullandım. Cok olumlu yorum aldım.. Dogal durdugunu soylediler hep. Ayrıca bilegimdeki damarların rengi yesil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gözdecim o zaman sen kesinlikle warm alt tona sahipsin.
      Bu yazı için bir çok arkadaşımdan olumu geri dönüş aldım.
      Cil tonumuzu bulmamız kullandığımız renkler için bize yardımcı oluyor.

      Sil
  7. Merhaba ben rengimi tam olarak bulamıyorum. Damarlarım mavi gözlerim ela sarışın bir tene sahibim fakat altını yakıştırırım kendime. saçlarımı boyatıcam fakat karar veremiyorum :/

    YanıtlaSil
  8. Merhaba yazdıklarınıza bakılacak olursa nötr cilt tonuna da sahip olma ihtimaliniz var ve nötr cilt tonuna sahip olanlara çoğu renk yakışır.Eğer yine de emin olamıyorsanız her iki cilt tonuna yakışan renkleri yüzünüze tutun hangi tonda ki renkler daha çok yakışıyorosa cildiniz o tondadır.

    YanıtlaSil
  9. Güzel fikirler var benim renk tonum sıcak sarı ancak ben şimdiye kadar yanlış uygulamalar yapıyormuşum bilgiler için teşekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim işinize yaramasına sevindim :)

      Sil
  10. warm (sıcak-sarı) gerçektende renk tonlamaları doğru ve şunu da öğrenmiş oldum. doğru makyaj yapıyormuşum ve saç rengimi de doğru kullanıyormuşum. içim artık daha rahat :) emeğine sağlık teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne güzel belki bilmeden doğruları uyguluyormuşsunuz :)

      Sil
    2. damarlarım yeşil gözlerim kahve bazen bal rengi esmerim ama çok fazla değil hangi saç rengi acaba anlayamadım yazılar pek

      Sil
    3. Merhaba söylediklerinize göre Warm (Sarı,Sıcak) alt tona sahipsiniz.
      Sıcak cilt tonuna sahip olanlar için yakışan saç renkleri Altın Bal,Karamel,Bakır,Kızıl,Maun,Çilek sarışın,Çikolata,Zencefil,Turuncu bazlı kızıllar,Koyu kahverengi,Pas rengi

      Sil
  11. cilt tonumu bulmak da zorlanıyordum cilt tonu ile ilgili çok faydalı bir yazı olmuş her zaman makyöz bulamıyorsunuz bazen kendimiz yapmak zorunda kalıyoruz sonuçta...

    YanıtlaSil
  12. cilt tonu ile ilgili çok bilgilendirici bir yazı olmuş emeklerinize sağlık çok güzel makaleleriniz var teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim faydası olmuşsa ne mutlu bana sevgiler :)

      Sil
  13. Benim saçim siyah gozlerim siyah damarim yesil gorunuyor ten rengim esmerin az daha koyusu sizce bana hangi renkler yakisir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım Warm (Sarı,Sıcak) alt tona sahipsiniz hangi renklerin size yakıştığını yazı içinde bulabilirsiniz :)

      Sil
  14. takipteyim:) iadeyi ziyarete beklerim :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, benim ten rengim sarı&beyaz gibi, damarlarım da mor ve mavimsi soğuk değilim biliyorum. Ancak ne renk olduğuma da karar veremedim. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt alt tonunu bulmak öyle her zaman kolay olmayabiliyor.
      Nötr cilt tonuna da sahip olabilirsin.
      Takı testini uyguladın mı ?

      Sil
  16. Merhaba ben ten rengini bulamadım renk testi yaptım sarı hariç diğer renkler yakışıyor sarı saça merak edip boyamiştim hatta sarı değil karemel bile yaptım yakişmadi.kızıl ve koyu renkler yakışıyor yakistiriyorlar.ayrıca damarlarima baktım yeşil gibi duruyo ama mavi gibide.ben saç rengini mor yapmak istiyorum bu durumda yakisirmi bana.koyu bi mor istiyorum yada bakır rengi yapmak istiyorum daha önce tarçın bakır yapmıştım olmadı yakismadi ama tekrar denemek istedim.yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba @Kırmızı anlattığına göre alt ton Warm (sıcak) gibi geldi bana ama yanılıyor olabilirim.
      Mor daha çok .Cool (Soğuk,Pembe) alt tonuna yakıştığını biliyorum.
      Bence boyamadan önce iyi bir şekilde emin olmalısın.
      Yazıyı güncelleyip daha çok bilgi ekleyeceğim tekrar emin olup kararını verebilirsin sevgiler :)

      Sil
  17. Benim damarlarım yeşil gibi görünüyor ama arada mavilikler de var gibi. Saçlarim daha önce bakirdi çok.yakisiyordu. altin takilari kullanmayi da cik seviyorum o guzden sıcak ton duye dusunmustum. Ama paelak bordolar, pembeler, mint yesili gubi renkler de çok yakisiyor. Şu anda da saçlar8m pembe ve o da yakisiyor. Bu durumda nötral mi oluyorun çok kararsiz kaldim :(

    YanıtlaSil
  18. Yazdıklarınıza göre sıcak tona daha yakın görünüyor bakır saçlar damar renginiz vs.
    Bir yandan soğuk alt tona uyan renklerde yakıştığını söylüyorsunuz.
    Ama cilt alt tonunu bulurken keskin çizgilerle bakmamak gerek bazı tonlar herkese yakışabiliyor.
    Birde kağıt testini uygulayın.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba benim bileklerimdeki renkler yeşil mor-mavi gibi saç rengim kestane göz rengim koyu kahverengi yanaklarım falan pembe sizce cilt tonum nedir

    YanıtlaSil
  20. Merhaba diğer testleri uygulayıp karar verebilirsiniz.
    Çünkü damarlar net bir bilgi vermemiş nötr cilt alt tonunada sahip olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  21. Ee benim damar rengi yeşili mavi mi tam anlasilmiyo mavi yeşil karışımı duruyo hangi sac renkleri uyar benm gbi olanlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba damar testinde mavi ve yeşil gibi görünüyorsa nötr cilt alt tonuna sahip olabilirsiniz.
      nötr cilt alt tonuna sahip kişilere bir çok renk yakışıyor.
      Emin olmak için diğer testleri de uygulayabilirsiniz.

      Sil
  22. Yazınız ilgimi çekti.Soluksuz okudum.Çok bilgilendirici olmuş.Elinize sağlık.Ben de böylece rengimi buldum.Soğuk alt ton :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının sizinde işinize yaramasına çok sevindim :)

      Sil
  23. Merhaba benim alt tonum warm. Fakat sacıma tarçın bakır, çikolata kahve ve zengin sıcak sarı tuttuğumda yakıştı. O renklere boyatmayı düşünüyorum. Warm'a sarı olur yazmıyor yazınızda ben bu renklerden birine boyatsam sıkıntı olur mu?

    YanıtlaSil
  24. Merhaba tarçın kahve ve sıcak sarılar ( bal ) zaten sizin cilt tonunuza yakışan renkler. Ayrıca saç renkleri bir bütün kaş, göz rengi vs. bunları gözönüne alarak boyatabilirsiniz.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Mrb ben simge goz rengim guneste cok acik kahve bal karimi normalede ise kahve ve kendi ana sac rengim koyu kahve siyah gibi bu durumda hangisi oluyorum ve hangi sac tonlari bana gider hangitoblarda fondoten kullanmam gerekiyor ve en iyi yakisan ruj hangi tonlardir bilgilendirirseniz cok mutlu oluyurum tesekurler

    YanıtlaSil
  26. Meraba ben simge benim gozlerim kahve bal karisik guneste iyice bal oluyor normalde ise kahverengi kendi sac ve kas rengim ise koyu kahve siyah gibi esmerim ama oyle asiri bir esmerlik degil ve ben turban kullaniyorum hangi tonlar bana yakisir turban olarak ve sac tonu hangi renge boyata bilirim ruj secimlerim neler olmali tesekurler

    YanıtlaSil
  27. Hala yanit gelmedi lutfen yatinlarmisiniz artik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mailini şimdi gördüm damar görüntüsü yeşil olduğu için alt ton Warm (sıcak) olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden yazı içersinde sıcak cilt tonuna yakışan saç renkleri, makyaj ve kıyafet hakkında öneriler yazıyor onları uygulayabilirsin. Ben sana kesin bir şekilde şu renk yakışıyor diyemem bunu renk analizleri yüzyüze gerçekleştiriyor. Ama yazıda olan renkleri kendi zevk ve istediğine göre deneyebilirsin sevgiler... :)

      Sil
  28. Nötr ten rengine sahibim ama fazla bilgi verilmemis ten rengi konusunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aslı nötr cil tonu en şanslı cilt tonuna sahip kişilerdir.Çünkü hem soğuk renkler hem sıcak renkler yakışır :)

      Sil
  29. Ben tenimi bulamadım nerde bulabirim

    YanıtlaSil
  30. Mrb damarlarim yeşil mor mavi karışık yüzüm ne beyz ne esmer sarı soluk duruyor açık renkte yakışıyor koyu renkte cirtlak renkler hariç gözlerim kahve sacim koyu kahve boyatmak istiyorm ne renk olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cilt alt tonunuza karar verememişsniz. Bu yüzden cilt tonunuza göre bir tavsiye veremem. Ama biraz araştırma yaptım siz kış kadını tabirine uyuyorsunuz.(bu konu hakkında bir yazı yazacağım en kısa zamanda ) Kış kadınına yakışan saç renkleri; küllü kumral, morumsu kızıl ve küllü platin röfledir. Kaçınılması gereken renkler; kızıllar, yumuşak sarılar, bakırlar.Model olarak ise çok sade ve doğal tarzlardan kaçınmalıdırlar. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Yalnız ben bu konuda uzman değilim sadece araştırdığım konuları paylaşıyorum bunuda hatırlatmak istedim sevgiler...

      Sil
  31. Mrb damarlarim yeşil mor mavi saçlarım koyu kahve gözlerim kahve yüzüm sarı gibi soluk duruyor tam beyaz da değil açık renkte yakışıyor koyu renkte cirtlak renkler hariç saçlarımı boyatmak istiyorm omre olurmu ne renk onerirsiniz

    YanıtlaSil
  32. Mrb damarim yeşil mor mavi gözlerim kahve saçlarım da koyu kahve her renk yakışıyor acik koyu falan altın ve gümüşte karar veremedim kağıt da denedim saçlarımı boyatcam ne renk karar veremedim

    YanıtlaSil
  33. Merhaba ben bi türlü karar veremedim. Damarlarım yeşilimsi kılcal damarlarım pembe ve mor mavi de var. Bana altın daha çok yakışıyor ama sadece sırf altından oluşan kolye ise. Gümüş ise siyahla çok yakışıyor. Saç rengi ise ben hep koyu renk kullandım. Bikeresinde koyu kızıl yaptım oldu. Bakır yaptım olmadı pek. Kağıt da ise yanaklarım, ya kırmızı ya pembe ama turuncu değil ben anlamadım şimdi ne olduğumu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana biraz daha Cool (Soğuk,Pembe) cilt tonuna sahipmişsiniz gibi geldi. Ama yanılıyor olabilirim. O yüzden her iki cilt tonda belirtilen renkleri yüzünüzde deneyin deneyin. Hangi grupta ki renkler yakışıyorsa o ton cildiniz vardır.

      Sil
  34. Yazınız çok işime yaradı teşekkürler

    YanıtlaSil
  35. Benim cilt tonum soğuk öneriler gerçekten doğru renkleri deneyince doğru çıktı çok sağol.

    YanıtlaSil
  36. valla ben pek bunlari bakarak anlayamadim saclarim kahverengi gozlerim kahverengi cildim tam beyazda degil esmerde degil ortalarda bisey yardimci olursaniz sevinirim damarlar yesil mor veya mavi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cilt tonunu bulmak çok kolay değil açıkçası. Damar testi sonucu nötr olabilirsin. Ama tam bir şey söylemek zor en iyi kendin bulabilirsin. Renkleri deneyebilirsini mesela soğuk ve sıcak hangi renkler yakışıyor.

      Sil
  37. Damar rengim mavi fakat gözlerimin biri koyu kahve biri normal kahverengi ve güneşte hareleniyorlar. Saçlarımın arasında doğal olarak kızıllıklar ve sarılar var. Yahu ben neyim =_=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba damar testi yapmıssınız mavi göründügüne göre Cool (Soğuk,Pembe) alt tonu olabilir. Emin olamıyorsanız diger testleri denemenizi öneririm.

      Sil
    2. Şimdi yanaklarımda hafif pembelik var. A4 kağıdı testinde yüzüm cansız ve boz duruyor. Kıyafet olarak Sarı da yakışır bana mavi de. Ruj olarak bordo,mürdüm hatta siyah ruj da yakışır. Kahverengiyi de arkadaşlar beğendi. Gözdeki renklenmeler özellikle benekler de cilt alt tonunu belirler. Benimki siyah-gri örneğin. Çok karışık bir cildim var. Kızarmam ben mesela. Bronz olurum, sarı hatta zeytin yeşili bile olurum! Saçımı boyamak istiyorum ama seçeceğim renk beni kötü gösterecek diye de çok korkuyorum. Yardım edin! (Çok konuştum Özür dilerim)

      Sil
    3. Merhaba anlatıklarına göre sıcak alt cilt tonuna işaret ediyor. Ama tam emin olamadım. O yüzden diğer testleri de uygularsan daha emin olabiliriz..:)

      Sil
    4. Takı testinde gümüş güzel duruyorsa?
      Nötr olma ihtimali?
      Damarlar mavi ama bazen belirsiz bir yeşil de oluyor.
      Denemediğim test kalmadı. Çıldırıyorum :D

      Sil
    5. Eğer nötr ise hem soğuk hem sıcak renkler yakışır size.
      Takı testinden yola çıkarak soğuk alt tonlu olma ihtimali olduğunu düşünüyorum :)

      Sil
    6. Takı testine güvenebilir miyim?
      Bu arada fondöten uygularken çok pembe olan diadermine bb krem ile Maybelline affinitone 3 numara olan en açık renk light sand beige karıştırıyorum. Avon nun da fair tonunda pudrası var hafif pembe o da. Böyle yapınca cildim de tam renk oturuyor! Sarı fondöten yüzümde doğal durmazken pembe de biraz fazla pembe kalıyor bb kremde en azından. karıştırınca da tam oluyor. Niyeeee :)

      Sil
  38. gözlerim ela ama tenim her teste göre cool.. kedime yakıştırdığım renkler de mürdüm mor siyah zaten..bilgiler için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  39. Herhalde nötr falanım bulmaya çalışırken kafayı yedim resmen. Kumralım ve yeşil gözlüyüm. Sarı saçı çok yakıştırıyorlar, aynı şekilde su an saçlarım kızıl içinde bakır turuncu ışıltılar var haliyle ve bu da fazlasıyla yakışıyor. Damarlara bakıyorum mavi yeşil gibi geliyor ama emin olamadım. Ama pembelik de içeriyor cilt rengim resmen ortaya karışığım..

    YanıtlaSil
  40. Benim saçım kaşım siyah gözlerim koyu kahverengi ve tenim bembeyaz soğuk! İlginç bi cildim var. Benim gbi tipi olanlar sarı veya nötr olur diye yazıyor nette ama bi baktım fondotenlerim hep ivory rose. Dedim bide kıyafete dikkat edeyim. Baktımki siyah mor mavi lacivert beyaz gri yakışıyor sadece. Sarı yeşil tıruncu berbat oluyor.. rujda mavi kırmızı tam yakışrken sıcak kırmızı berbat duruyor. Yanaklarım bebeklgmdem beri dogal kırmızı pembe.
    Dedim sarı ve nötr tonlu fondoten deneyim bide. Sarıyı bi denedim omaygat yani bu kadarmı zıt olur bildiğin turıncumsu cırtlak bi renk oldu tenimle zerre ilgisi yok. Nötr denedim o da sarı oldu yüzümü değişk yaptı resmen berbat. Loreal true match 1C denedim oha tam vücudumn rengi çıktı. Tamamen aynı.. yani ben dogru yoldaymışmda cilt tonu hakkında bilgi verenler yanlış yoldaymş. Soğuk beyaz tenli olmak için mavi göz kırmızu saç gerekmiyormuş! İngilizde değilm Türküm. Lütfen cilt alt tonu konusunu iyi öğrenip sonra bilgi (!) Verin.

    YanıtlaSil
  41. Merhaba. Sol bileğimde bir yeşil bir de mavi olarak 2 damar görünüyor. Koyu buğday tenliyim. Gözlerim kahverengi, saçlarım kaşlarım siyahımsı görünüyor. Genelde kendime açık tonlu renkleri yakıştırıyorum. Başörtülüyüm. Eşarbımı koyu ton seçiyorum. Çünkü yüzümün rengini boğmayıp eşarp renginden daha acik gösteriyor. Acik renk takinca rengi daha koyu gösteriyor yada oldugu gibi duruyor. Kiyafet Haki gibi koyu renkler gitmiyor pek. Hangi tondayim sanırım sıcak ton ama emin olamıyorum. Doğal saç rengimden başka renk yakışmaz diye düşünüyorum. Saçımla beraber kaşımıda boyamam gerekir sırıtmaması ve hoş durması için heralde

    YanıtlaSil
  42. Merhaba benimki cok zor cildiricagim lutfen yardimci olursaniz cok sevinirim. Damarlarim yesil ve mor karisik, yanaklarim devamli kizarik kizil cilt alt tonum var, saclarim cok koyu kestane siyah, gozlerim koyu kahve tenim kirli bugday rengi yani soluk cildim var. turuncu sac renginin yakismadigini dusunuyorum. Sizce cilt alt tonum nedir??

    YanıtlaSil
  43. Ben rengi yaptırdım ama saçımda hafif yanık vardı ve boya çok çabuk akıyor çok rahatsız edici bir durum bu sebeple keratin önerdiler bende patentli olanından aldım saçımda ne sorun kaldı nede boya akması oluyor kendi doğal rengi gibi görünüyor liquid keratin sayesinde rahat rahat istediğim şekilde boyatıyorum artık saçlarımı.

    YanıtlaSil
  44. Merhaba öncelikle yazınız çok güzel faydalı fakat ben de alt tonunu bir türlü bulamayanlardanım yardımcı olursanız çok sevinirim damarlarım güneş ışığında mor göz Rengim koyu kahverengi saç Rengim kumral tenim beyazımsı buğday ben daha önce sarı saç denedim doğal sarılar yakışıyo bal köpüğüde yakışıyo ama siyah yakışmıyo ve cildime daha çok gümüşü yakıştırıyorum kıyafet olarakta kırmızı mor asker yeşili özellikle turkuaz mavisi çok yakışıyo lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  45. Benim nötr alt ton ve her rengi taşıyormuş. Gerçekten siyah, kırmızı, yeşil ve beyaz hariç her rengi kullandım. Hepsi de çok yakıştırılmıştı :)

    YanıtlaSil
  46. Merhaba ben cilt alt tonumu bulamadım buğday tenliyim yanaklarim pembe.Damarlarim mavi mi yeşil mi anlayamadım ama yeşil daha baskın saçım siyah gözlerim koyu kahverengi

    YanıtlaSil

Yorum Bırakın