Tavsiye Kanalı Ve Eker Yoğurt

By |22.6.14 4 comments

Tavsiye Kanalına bir süredir üyeyim.

Geçenlerde kargom geldi


Tatlı kutusunun içinde yoğurt kabı ama içinde yoğurt değil Migros'tan almam için kuponları vardı güzel düşünmüşler :)





tavsiye-kanalı-paketi

Onun dışında iki tane buzdolabı magneti ve EKER yoğurt hakkında açıklayıcı ve tanıtıcı broşür.

Daha önce bu markanın yoğurdunu hiç kullanmadım ta ki bu paket elime geçene kadar.

Ev yoğurdu doğallığında ve pratik kabı sayesinde dolapta sulanma riski de yok.

Tavsiye Kanalı'nın kendi sitesinde fabrika gezisi videosunu izleyerek hijyen konusunda da emin olabilirsiniz.


tavsiye-meleği

Kutudan çıkan diğer tatlı süpriz ise tohum kart buna en çok annem sevindi çiçeklerinin arasına özel bir çiçek daha eklendi :)

Sevgiler.


4 yorum: Leave Your Comments

  1. Banada geldi ama yoğurdu markette bulamadım Maalesef. Tohum kartı saksiya ektim bakalım nasıl bir şey çıkacak ortaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden alamadın bitmiş mi yoksa bulunmuyor mu?
      Bende ektim canım,merakla bekliyorum çiçeği :)

      Sil
  2. Daha önce duymamıştım bu markayı, afiyetler olsun şimdiden :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim ♥