Tavsiye Kanalı ve Eker Yoğurt

22 Haz 2014


Tavsiye Kanalı'na bir süredir üyeyim. Geçenlerde yeni bir kampanya başlatmıştı Tavsiye Kanalı. Bende hiç zaman kaybetmeden bu kampanyaya katıldım. Daha sonra bana bu kutuyu gönderdiler. Bu tatlı kutunun içinden Eker yoğurt kabı ama içinde yoğurt değil Migros'tan almam için kuponları vardı. Güzel düşünmüşler :)


tavsiye-kanalı-paketi

Onun dışında kutuda, iki tane buzdolabı magneti ve EKER yoğurt hakkında açıklayıcı ve tanıtıcı broşür vardı. Daha önce bu markanın yoğurdunu hiç kullanmamıştım. Bu ilk deneyimim olacaktı. Hemen evime en yakın Migros’a gidip yoğurtlarımı aldım. Bu yoğurdun en sevdiğim yanı ev yoğurdu doğallığında olması oldu. Ayrıca pratik kabı sayesinde dolapta sulanma riski yok. Eker yoğurdun fabrika gezisi videosunu izleyerek hijyen konusunda da emin olabilirsiniz.

tavsiye-meleği

Kutudan çıkan diğer tatlı sürpriz ise tohum kart oldu ve buna en çok annem sevindi. Çünkü çiçeklerinin arasına özel bir çiçek daha eklendi :)

Sevgiler.


4 yorum

  1. Banada geldi ama yoğurdu markette bulamadım Maalesef. Tohum kartı saksiya ektim bakalım nasıl bir şey çıkacak ortaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden alamadın bitmiş mi yoksa bulunmuyor mu?
      Bende ektim canım,merakla bekliyorum çiçeği :)

      Sil
  2. Daha önce duymamıştım bu markayı, afiyetler olsun şimdiden :)

    YanıtlaSil

Yorum Bırakın