Kopenhag Moda Haftası / Sokak Modası

19 Şub 2019


Kopenhag-moda-haftası
Sokak stilinin İskandinav temsilcileri , İskandinav soğuklarına rağmen tarzlarından ödün vermeden biz moda severlere sokak stili dersi verdiler. İskandinav cool’luğunu sonuna kadar hissedildiği Kopenhag Moda Haftası’ndan en havalı sokak stillerini sizin için bir araya getirdim.
Fashion-Week-Street-Fashion

sokak-modası

moda-haftasında-sokak-modası-görünümleri

sokak-stili

moda-düşleri

blogger-sokak-modası

street-style

sokak-modasının-en-iyileri


6 yorum

  1. Yeşil montun güzelliği ve en alttaki pembe takım ne kadar güzel bir kombin olmuş halbuki bu renk hiç sevmem ama yakışana yakışmış bakarmısınız <3 Bu bana iyi ilham oldu yarın ceket giymeme sebep olan post diyebilirim süper oldu hatta sağolasın nilcim :*

    YanıtlaSil
  2. Ya gerçekten mi yazının sana ilham vermesine çok sevindim daha doğrusu görsellerin. Teşekkürler güzel yorumun için 😊💕💕💕

    YanıtlaSil
  3. Bloğunuzu yeni keşfettim takibe aldım hocam. Modayı birçok insan takip ediyor ancak bunun için maddi durumunun da iyi olması gerekiyor sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben size katılmıyorum. Çevremde de çok para harcamadan güzel giyinen insanlar var. Önemli olan insanın kendi imkanlarına göre yakışanı giymesi :)

      Sil
  4. O Pelerin stilini sevdim :)

    YanıtlaSil

Yorum Bırakın