Trend Alarmı: Mikro Çantalar

13 Nis 2019

küçük-çantalar

Moda dünyasında çanta trendi her geçen gün daha fazla ön plana çıkıyor. Her sezon eskiye dönüşle birlikte yeni tasarımlar moda severlerin zevkine sunuluyor. Bu sezonun en dikkat çeken çanta modellerinden biri de minimalizm vurgulu mikro çantalar. İçlerini tıka basa doldurduğumuz büyük çantalardan sonra, bu minik çantalara alışmakta zorluk çekeceğinizi düşünüyor olabilirsiniz. Ancak zarif görüntüsü bile büyük çantalardan uzaklaşmak için yeterli bir sebep olacağını düşünüyorum. Modanın yeni ikonu olan bu çantalar işlevselliği tartışılır olsa da sokak stilinin önde gelen isimlerinin elinde düşmüyor. Bu mini çantanın içine kredi kartlarınızı, telefonunuzu ve makyaj malzemelerinizi koyabilirsiniz. Aslında mikro çantalar içine her şeyimizi attığımız büyük çantaları kendimize yük edinme derdini sonlandıracak pratiklikteler. Üstelik havaların ısınmaya başladığı şu günlerde  yanımıza alacaklarımız konusunda tercih yaptırıp, ağır yükler taşıma derdinden kurtaracağını bile söyleyebiliriz. 

mini-çanta-modelleri


2019-çanta-modelleri

ilkbahar-yaz-çanta-trendleri

bayan-çanta-modelleri

küçük-çanta-modası

minik-çanta-modası


9 yorum

  1. Hepsi bana göre. Ben artık büyük, ağır ve hantal çantalar kullanamıyorum. Yük gibi geliyor. Çok teşekkürler zevkle seçilmiş görseller için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende güzel yorumun için teşekkür ederim. ♥♥♥

      Sil
  2. Çok güzel ve sevimli görünüyorlar.Ama iki çocuk olunca ben sırt çantası kullanıyorum genelde ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Haklısın çocuk varsa en rahatı sırt çantası :)

      Sil
  3. Çok Tatlılar ama çok gereksizler kuşum ya, cüzdan bile sığmaz. Bel çantalarına bile birçok şeyi sığdırıp takıyorum bu mümkün değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu çantalar çanta görevi görmekten çok aksesuar niyetine kullanılıyor :)

      Sil
  4. Cok tatlilar ama ben o kadar dolduruyorum ki cantalarimi 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyleyim gerekli gereksiz her şeyi atıyorum çantaya :)

      Sil

Yorum Bırakın