DENEBUNU.COM MART KUTU AÇILIMI

20 Nis 2020


denebunu

Merhabalar, bugün sizlere Denebunu sayfasından ve bana gelen ürünlerden bahsedeceğim. Denebunu, her ay ücretsiz bir numune kutusu gönderen ve kullanıcıları tarafından ürünleri deneyip yorumlamasını isteyen bir sayfa. Kısaca bahsetmem gerekirse sistem bu şekilde işliyor. Üstelik bu siteye üye olmak tamamen ücretsiz. Bende bu sayfadan blogger arkadaşlarım sayesinde haberim oldu. Neden bende üye olmuyorum dedim ve hemen üye oldum. Siteye üye olmak oldukça kolay. Sayfaya giriş yapıp üye olduktan sonra bilgilerinizi dolduruyorsunuz ki bu bilgiler önemli çünkü sizin ilgi alanlarınız doğrultusunda size uygun kutuları gönderiyorlar. Bende bilgilerimi girdikten sonra “Sana Özel” sayfasında mart ayı kutusu yayında olduğunu gördüm ve hemen kutuyu talep ettim ve onaylandı. Daha sonra kısa bir süre içinde kutu kargolandı ve ürünler ücretsiz bir şekilde elime ulaştı. Bana da ürünleri deneyimleyip yorumlamak kaldı. J Bakalım mart ayı kutusu içinde neler varmış;

Elidor Anında Onarıcı Bakım Kremi
"Yeni elidor Anında Onarıcı Bakım Serum Kremi hızlı ve etkili formülü ile saçın yapısını güçlendirerek ilk yıkamadan itibaren onarılmasını sağlar" Elidor'un bakım serumunu ilk defa kullandım. Saçlarımı oldukça yumuşattı ve kolay taramamı sağladı. Kokusu oldukça güzel, saçımı ağırlaştıramadı. Tabii deneme ürünü olduğu için düzenli kullanımda nasıl etkisi olduğunu bilemiyorum. 

Eti Lifalif Kuru Yemişli Yulaf Bar
Bayılarak yediğim bir atıştırmalık kendisi. Markete gittiğimde mutlaka alırım. Canınız atıştırmalık tatlı bir şeyler çektiğinde rahatlıkla tüketebilirsiniz. İçinde şeker yok, ayrıca yüksek oranda lif içeriyor. İçinde zararlı olarak bildiğimiz palm yağı yerine tereyağ ve zeytinyağı var. Bu da benim için artı bir özellik. Eti Lifalif Kuru Yemişli Yulaf Bar hem sağlıklı hem lezzetli daha ne olsun.

İçeriği: Yulaf Ezmesi %36, Yer Fıstığı %17,3, Zeytinyağı, Fındık %9,1, Tam Buğday Gevreği, Hurma Özü, Elma Suyu Konsantresi, Badem %4, Tereyağı (Süt Ürünü), Tuz.

Kahve Dünyası Mobil Uygulama “Hazır Al” Kampanyası
Hazır Al özelliği nedir? Kahve Dünyası’na gitmeden siparişinizi verebiliyor ve oraya gittiğinizde hiç vakit kaybetmeden ve sıra beklemeden siparişinizi doğrudan teslim alabiliyorsunuz. Hazır Al özelliğini kullanabilmek için Kahve Dünyası'nın mobil uygulamasını indirmeniz gerekiyor. Daha sonrasında uygulamanın Hazır Al bölümüne girip hangi mağazaya gideceğinizi belirtiyorsunuz. Ardından siparişinizi oluşturup ve bir teslimat süresi belirliyorsunuz. Teslimat süresini belirtikten sonra ödemenizde tamamlıyorsunuz vee siparişiniz hazır. Artık belirlediğiniz saatte, seçtiğiniz Kahve Dünyası mağazasına giderek siparişinizi alabilirsiniz. Ayrıca Hazır Al özelliğini kullanarak kahve siparişi verdiğinizde diğer kahveniz onlardan hediye. Güzel düşünülmüş bir sistem. Ama ne yazık ki şu an için hem evde olduğumuz için hemde Kahve Dünyası kapalı olduğu için bu uygulamayı kullanamayacağım. Umarım bu günler bir an önce geçer gider ve bende keyifle kahvemi içmeye giderim.

L'Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Yoğun Yaşlanma Karşıtı Gündüz Bakım Kremi
Vaatleri;
  • Kırışıklıkları azaltır.
  • Cilt dokusunu düzeltir.
  • Yüz hatlarını şekillendirir

Loreal'in tüm ürünlerinde olduğu gibi bu kreminde çok güzel bir kokusu var. Ürünün yapısı yoğun. Nemlendirme özelliği başarılı. Benim cildim kuru olduğu için nemlendirme özelliği bana yeterli geldi. Ama cildimi yağlandırmadı. Kırışıklık olayına gelince, kremi cildime sürdükten sonra yüz çizgilerimde yumuşamış bir görüntü oluştu ve cildimi pürüzsüzleştirdi.  L'Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Yoğun Yaşlanma Karşıtı Gündüz Bakım Kremi indirimde yakalarsam almayı düşünüyorum.

Perwoll Renk&Doku Çamaşır Deterjanı
"Yeni Perwoll Geliştilmiş Yenileme formülü, Fibrex teknolojisiyle giysilerinize bakım sağlamak için tasarlandı. Perwoll giysilerinizi özenle temizlemekle kalmaz aynı zamanda rengine ve dokusuna bakım yapar. Renklerin yoğunluğunu korur. Optimal ışık yansıması için pürüzlü dokuları düzleştirir."
Öncelikle kokusunu çok beğendiğimi söylemek istiyorum. Çamaşırları yıkadıktan sonra bile kokusu kolay kolay gitmiyor. Ayrıca çamaşırları oldukça yumuşattı ve renklerini soldurmadı. Bence renkli ve hassas çamaşırlar için başarılı bir ürün. 

Vernel Max Taze Gül
"Yeni Vernel Max içeriğindeki özel parfüm kapsülleri, her dokunuşunuzla giyisilerinizde aktive olur ve size uzun süreli ferahlık verir. "Vernel zaten evde kullandığımız bir marka.  Vernel Max Taze Gül'ün de kokusu ve kalıcılığı çok güzel. Çamaşırları yıkadıktan sonra ev mis gibi kokuyor. 



1

9 yorum

  1. Bayılırım sürprizli kutulara bende üye olmak istiyorum, sadece blogger mı üye olabiliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım herkese açık bir platform. Yazı içine link bıraktım. Siteye giriş yapıp üye olabilirsin 👍👍👍

      Sil
  2. İyi günler, nasılsın? Ben Brezilyalıyım ve blogum için yeni takipçiler arıyorum. Ben de seni takip edebilirim.
    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    Beni takip ederseniz bağlantıyı bloguma gönderebilirsiniz ve sizi takip edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bloguma hoş geldiniz. Blogunuzu ziyaret edeceğim.

      Sil
  3. bende üye olmuştum ama gelmedi bana :D aktif olarak bakmıyorum ondan mı acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben üye olur olmaz karşıma Mart ayı kutusu çıktı ve bende talep ettim. Ama Nisan kutusunu kaçırdım. Sanırım arada siteye göz atmak gerekiyor.

      Sil
    2. Olabilir. Unutuyorum ben.

      Sil
  4. Ocaktan beri bir tane bile kutu çıkmadı ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilerini güncelleyebilir sin. Belki de bilgilerin eksik olabilir.

      Sil

Yorum Bırakın