2015 Kış Makyaj Trendleri

By |14.10.14 4 comments

 Herkese merhaba Blogum'a bir süredir post giremiyorum biraz uzak kaldım ve çok özledim <3
Modada belli trendler olduğu gibi makyajda da trendler değişiyor yenileniyor.
Bu kış makyaj modasında doğal görünümlü sade makyajlar olduğu gibi abartılı makyaj uygulamaları da moda.




KALIN KAŞLAR
Son zamanlarda kalın kaşlar oldukça revaçta.Eskiden alınan incecik kaşlar artık demode oldu.
Ünlülere ve modellere dikkat ederseniz bir çoğunun kalın kaşlara sahip olduğunu göreceksiniz.
Tabi ki kalınlık yüz şeklinize göre yakışan bir model olmalı bence.

kış-makyaj-örnekleri

DOĞAL MAKYAJ
Doğallık akımı makyajda da görülüyor.
Yok makyaj trendi yani çok doğal yapılan makyajlar bu sezon yıldızlarından.

eyeliner-makyaj-modası

EYELİNER TRENDİ
 Göz makyajında uzun kuyruklu eyeliner uygulaması ve kedi gözü diye tabir edilen makyaj bu kışın favori trendi.
Onun dışında gözün üstüne ince çekilen eyeliner ve  alt kısmına hiç bir şey sürmeden yapılan makyaj trendler arasında.

metalik-far

METALİK GÖZLER
Bu yıl metalik modasını  aksesuar ve kıyafetlerde gördük.
Makyaj trendleri arasında olan metalik trendi  göz kapağınızı  bronz veya gri tonlarında bir far uygulayarak modayı yakalayabilirsiniz.

ombre

OMBRE GÖZ MAKYAJI
Ombre modası saçlarda başladı tırnaklardan ruj trendine kadar her yeri sardı.
Bu sezon biraz farklılık isteyenler için göz makyajında ombre trendini uygulayabilirsiniz.

2015-ruj-renkleri-neler

DUDAKLAR
Bu kış dudaklarda vazgeçilmez bir renk olan kırmızı, turuncu,lila rengi moda renkler arasında.
Ayrıca metalik modası dudaklarda kendi gösterecek.

4 yorum: Leave Your Comments

  1. Güzel bir yazı kalın kaş modası iyiki var bence bakışları daha etkileyici yapıyor :=)

    YanıtlaSil
  2. Ombre'yi çok beğeniyorum ama pek beceremiyorum . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası bende denemedim ombre makyajı ama deneme yanılma ile yapılır sanırım :)

      Sil

Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim ♥