Koyu Renk Saçlarda Ombre Modelleri

17 Kas 2014

koyu-saç-ombre

 Merhaba,
Etrafımdan bir çok kişinin sorduğu sorulardan biri koyu renk saça ombre olur mu Ombre saç trendi sadece açık renk saçlar için değil, koyu tonlarda ki saçlara da uygulanıyor. Bence koyu renklere gayet yakışan bir trend. Ombrenin en güzel yanı doğal saç renginizi bozmadan sadece uçlara uygulanması ve dip boya derdi olmaması. Eğer eliniz yatkınsa evde ombre saç boyama nasıl yapılır yazıma göz atarak kendiniz uygulayabilirsiniz. Riske girmek istemiyorsanız kuaföre gitmeniz daha doğru bir karar olur. Görsellerden ilham alarak hangi ton ombrenin size yakışacağına karar verebilirsiniz.


ombre-saç-modelleri

moda-düşleri

doğal-ombre-saç

ünlüler-ombre

ombre-saç-örnekleri

koyu-saçlarda-ombre-olur mu

ombre-nedir

ombre-saç

evde-ombre-yapılışı

siyah-saç-üzerine-ombre

32 yorum

  1. Cok güzel bir post olmus ellerine saglik. :) Ben de koyu saca yakisan bir trend oldugunu düsünüyorum, oldukca ilgi cekici duruyor.

    YanıtlaSil
  2. cnm bulduğun örnekler gerçekten harika çok beğendim ama gerçekten ustalık gerektirdiği belli:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Meliscim eli yatkın olan için aslında çokta zor değil :)

      Sil
  3. ombre çok hoş duruyor bence saçlarda ama sanki koyu saç için biraz profesyonel yardım lazım. Hani şu hali hazırda ombre setleri var ya, sanki onlarla biraz zor gibi bilemiyorum. Görsellere bayıldım bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu renk saçta tonu bulmak biraz zor yoksa yapılış olarak pratik olduğunu düşünüyorum :)

      Sil
  4. Çok koyu saçlara ombreyi yakıştırmıyorum dibi gelmiş bir görüntü veriyor sanki :)

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş duruyor yaaa,çok güzel. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  6. selam iade-i ziyarete geldim.şu günlerde ilgilendiğim konulardan biri çok faydalı olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. 2. Foto çok güzel ve doğal olmuş. Ombre saçları çok beğeniyorum.

    http://guzellikeditoru.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Benim saçlarım da şu an bu şekilde boyalı ve çok rahat kullanıyorum. Topuz yapınca farklı, bağlayınca farklı, bırakınca farklı, çok rahat ve kullanışlı. Ayrıca da çok bakımlı duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum sanırım ombrenin bu kadar popüler olmasının nedenlerinden biri de hem modern duruyor hem de herkese yakışıyor :)

      Sil
  9. acaba saçları iki yanda toplayıp uçlara uygulasak, bir yardım almadan hoş bir görüntü elde edebilirmiyim. cevaplarınızı bekliyorum ona göre bende uygulamayı yapıp yapmayacağıma karar vericem :))

    YanıtlaSil
  10. Merhaba biraz geç cevap yazdım kusura bakmayın.
    O şekilde hiç denemediğim için net bir şey söyleyemeyeceğim.
    Fikrimi sorarsanız saçın ön kısımlarını belki kendiniz yapabilirsiniz ama arka kısımlar için yardım almanızı öneririm :)

    YanıtlaSil
  11. Bence kısa saçlarda daha bir hoş duruyor, saçım sürekli her kestirdiğimde daha fazla uzayınca kısa saçlara zaafım oluyor. Kısa saçlarda dalgalı olunca daha bir hoş oluyor ^.^ Blogumu siz çoktan keşfetmişsiniz ancak ben sizin blogunuzu ziyarete gelmemiştim :) Güzel bir blogunuz varmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzun saça daha çok yakıştırıyorum ya da benim uzun saça zaafım var ondan olabilir :) Bu arada güzel yorumun için teşekkürler.

      Sil
  12. Cok harika bir konu olmus süpersin ^_^ Ben de koyu saclarıma gidecek bişiyler arıyordum. ama koyu saç için kuafore gitmem gerekiyor sanırım.

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkür ederim canım.
    Koyu renk saçlar açılırken biraz riskli olabiliyor o yüzden bence de kuaföre gitmelisin:)

    YanıtlaSil
  14. Natürel Geçişler Harika Görünüyor. Çok Hoş Benimde Yaptırasım geldi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğal geçişler çok hoş duruyor :)

      Sil
  15. Ben 2 yil once siyaha boyamistim saclarimi bi kac sonrasinda da buyuleyici kahveye boyadim. Su an sacimin yarisi kendi rengi yarisi kahve. Ombre yaptirmak istiyorum olur mu sizce

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel duruyorlar canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bazı koyu renklerde çok güzel duruyorlar :)

      Sil
  17. Siyah kahve geçişleri gerçekten çok güzel ve doğal duruyor.

    YanıtlaSil

Yorum Bırakın