Evde Ombre Saç Boyama Nasıl Yapılır?

18 Mar 2014

Merhaba; Daha önce OMBRE saç modelleri ile ilgi bir post hazırlamıştım.Ombre gölge ve röfleye göre daha kolay bir teknik. Bu işlemi evde Loreal'in Ombre Saç Boya Setleri ile rahatlıkla yapabilirsiniz. Gratis ve bir çok kozmetik satan mağazalarda bulabilirsiniz.

evde-ombre-yapımı


evde-ombre-nasıl-yapılır

YAPILIŞI:
Saç uçlarına yetecek kadar kullanma talimatına göre boya hazırlanılır 
Hazırlanan karışım Saç diplerinden 20 cm kendi doğal rengi bırakılarak saç uçlarına hazırlanan karışım içinde bulunan fırçasıyla sürülür.
Saçta bekleme süresi açılmayı istediğiniz rengi elde edene kadar bekleyebilirsiniz.
Açık renk saçlarda 25-35 dk. koyu baz renklerde 35– 40 dk. bekletebilirsiniz.
Boyadığınız bölümleri bekleme süresi içinde arada kontrol ederek açılmış ise uygun bir şampuanla yıkayabilirsiniz.
Uygulamalı olarak bu  videodan izleyebilirsiniz...
İyi Ombreler :)

Uyarı! Ben kuaför değilim sadece Ombre ile ilgili araştırdığım ve bildiklerimi paylaştım.
Gelen yorumlara kendi deneyimlerim neticesinde cevap veriyorum ve bu konuda sorumluluk kabul etmiyorum. Bu arada saç boyama konusunda kendinize güvenmiyorsanız, bu işlemleri mutlaka iyi bir kuaförde yaptırmanızı tavsiye ederim. Bu konuda benim de çok faydalandığım bir site var.  Oturduğum ilçeyi yazıyorum ve bana en yakın kuaförlerin adreslerini, telefon numaralarını buluyor. Gerçekten büyük rahatlık ayrıca bazı kuaförlerin yaptığı fırsat, indirim gibi güncel haberleri de içeriyor bu site. Eğer göz atmak isterseniz 👉 buraya tıklayarak  siteyi inceleyebilirsiniz.

104 yorum

  1. Daha koyu saç renklerinde de tutar mı ki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçların koyu ise kızıl veya bakır tonlarını kullanabilirsin gayet hoş duruyor Tek AŞK A .
      Ama bir defa da açılır mı bilmem bu tarz işlemlerin saçı yıpratma riski de var bu yüzden dikkatli yapılmalı :)

      Sil
  2. ya bu harika bişeymiş.Bu seriden haberim yoktu benim.Kızlar evde ugrasıp duruyorlar krepeyle .Bu tarak çok hoş gercekten nerden bulabiliriz ki ama :/kutunun ıcınde yok sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım harika:)
      Ben henüz alıp kullanmadım en kısa zamanda almayı düşünüyorum.
      Tarak var kutunu içinde zaten set halinde satılıyor :)

      Sil
  3. SÜPER :)) saçlarım kumral acaba uçlara sarı mı yapsam kızıl mı ben bir karar vereyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel renkli gözlerin var her ikisi de yakışacağından eminim :)

      Sil
  4. wuu.. harika bişiy buu

    YanıtlaSil
  5. Ya bir şey sormak istiyorum benim saçlarım bal köpüğü ve mavi saç var. Aka aka hepten sapsarı maviler ise su yeşili oldu. Böyle bir saça bakır ombre yapılır mı?

    YanıtlaSil
  6. Ya bir şey sormak istiyorum benim saçlarım bal köpüğü ve mavi saç var. Aka aka hepten sapsarı maviler ise su yeşili oldu. Böyle bir saça bakır ombre yapılır mı?

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Gülcan bence önce doğal düz bir renge boyayıp daha sonra ombre yapman daha mantıklı görünüyor.Şuan ki saç renginin üzerine yaparsan çok karışık renkli bir görüntü ortaya çıkacak.

    YanıtlaSil
  8. Benim kendi sac rengim çok koyu kumral olmasını ıstıyorum dıplerini sonrada ombre tabi hangi rengi alayım diplerim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba saçını boyarken kendi saç renginin hangi ton olduğu önemli bir ayrıntı.
      Koyu kumral istiyorsan 7.0 veya küllü kumral olarak 7.1 numaralı saç boyası kullanabilirsin.
      6 numara daha koyu bir ton ama onu hiç denemedim sonucu nasıl olur bilmiyorum.
      Not:Ben kuaför değilim sadece kişisel tecrübelerime göre yazıyorum...

      Sil
    2. mrb koyu kahve saç rengine tutar mı bu ombre seti yada kaç numaralı kullanmalıyım ben bıraz kumrala yakn bşy olsn istıyorm uçlarını :)

      Sil
    3. Merhaba
      Ombre No.1 ( Orta- Koyu Kahverengi saçlar için )
      Ombre No.2 ( Koyu Sarı – Orta Kahverengi saçlar için)
      Bana kalırsa Ombre No.1 sizin saçlarınız için daha uygun.
      Saçınıza uygulamadan önce karışımdan az miktarda hazırlayıp görünmeyen bir yerinde deneyebilirsiniz.
      Böylece risk almamış olursunuz.

      Sil
  9. merhaba, benim saclarimda hiç boya yok kendi doğal rengi. tamamına boya sürüp sürekli boya yapmak zorunda kalmak istemiyorum bi değişiklik olsun diye daha önce uçlarını annemle beraber açık karemel tonunda boyadim. uzadıkça kestirdim ve şu an çok az bi ışık gini ucunda duruyor. kendi sacimda koyu kahve uçlara kızıl istiyorum ama nasıl durur bilmiyorum boya alıp kendim mi yapmalıyım yoksa ombre set mi kullanmalıyım tam kızıl olsun istiyorum fark belli olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ombre seti ile boyarsan, istediğin rengi daha kolay elde edebilirsin diye düşünüyorum.
      Boya çok fazla saç rengini değiştireceğini sanmıyorum ama boya ile boyayacak isen istediğin rengin daha açık tonlarına boyamalısın çünkü saç rengin koyu tonlarda.

      Sil
  10. Merhaba benim saç rengim bronz kahve hangi rengi önerirsiniz cart bir sarı istemiyorum kaç dk. bekletmeyi tavsiye edersiniz ayrıca 1 no mu 2 no mu alayım???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 numarali ombre setini kullanabilirsin 1numarali daha acik renk saclar icin . 35 dakika yeterli olacaktir fakat siz yine de arada boya sürdügünüz bölümleri kontrol etmeyi unutmayin !

      Sil
  11. No 2 daha uygundur

    YanıtlaSil
  12. merhaba uzun zamandır bu saç modelini istiyordum ancak kuaföre gitmekten korktum. Bugun bu seti gördüm ve heveslendim saçlarım kıvırcık koyu kumral. Çok korkuyorum acaba fazla yıpratır mı seninkini çok yıprattı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıpranma illa ki oluyor çünkü bir nevi açma işlemi uygulanıyor.
      Uygulama yaptıktan sonra Argan yağı, zeytin yağı vs. maskelerle bakım yaparak saçlarını toparlayabilirsin.

      Sil
  13. ben yeni öğrendim böyle bir şey olduğunu. en kısa zamanda denemeliyim. hep kuaförleri mi zengin edeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ombre setler oldukca pratik kullanimi kolay :)

      Sil
    2. Ombre setler oldukca pratik kullanimi kolay :)

      Sil
  14. saçlarım koyu kahverengii hangi renk yapsam karar veremedim kızılmı bakır tonumu die yardımcı olursanız çok sewinirim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bu konuda size fikir verebilmeyi çok isterdim ama cilt tonu, kaş, göz rengi hepsi bir bütün olduğu için görmeden bir şey söylemem yanlış olur.
      Koyu renk saçlara her iki renkte yakışacağını düşünüyorum karar sizin sevgiler... :)

      Sil
  15. Mrb benim saclarım siyah uçları ise sarı ombreli.Bn kızıl yapmak istiyorum uçlarını ama koyu durmasını istiyorum sac uclarm sari olduğu için tutar mı bilemiyorum yardımcı olrsanz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bence tutmaz ve kötü bir renk ortaya çıkabilir diye düşünüyorum saçlarınızın uçlarını kesip sarılardan kurtulup boyamanızı tavsiye ederim.

      Sil
  16. Merhaba benim sacim kumral. Ve ben sadece uclarini boyamak istiyorum. Bi iki ay sonra da kestiricem boyadigim yerleri zaten. Ama ombre seti almadan normal boyayla evde nasil yapabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Benim saçlarım boyalı olduğu için açıcı kullanmadan saç rengim açılmıyor.
      Ama saç renginiz doğal ve boyasız ise açık renk bir boya ile deneyebilirsiniz.
      Kullanmadan önce saçlarınızın küçük bir kısmına deneyin renk tutarsa ona göre yaparsınız.

      Sil
  17. Merhaba sacimda tepede beyazlar var bunu ombreyle kapatabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hayır ombre saç diplerine uygulanmaz!
      Sadece saç uçları için kullanabilirsiniz.

      Sil
  18. Selam saçlarıma ombre yapmak istiyorum sizce ne renk seçmeliyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bunu en iyi siz bilebilirsiniz hangi tonları seviyorsanız onu seçin :)

      Sil
  19. Merhaba, benim saç rengim sonbahar kızılı son bir kez daha boyayacağım saçımın tam olarak Luanna Perez'in sarı ombreli kızıl saçı gibi olmasını istiyorum ombre seti olarak bir şey önerebilirmisiniz veya ne daha uygun olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cevabım biraz gecikti kusura bakmayın.
      Bildiğin kadarıyla kızıl saçtan direk sarıya geçmek zor saç turunculaşabiliyor.
      Ombre seti ile bir kerede istediğin tonu tutturabilirmisin bilemiyorum.
      Size tavsiyem bir kuaföre danışın saçınızı öyle boyayın ve riske atmayın.

      Sil
  20. mrb bnm saçlarım koyu kumral ucları kızıl,
    ombre uygulamak ıstıyorum ama bılırsınızkı kızıl boyanın üstüne boya kuullanınca kzıl geçmez derler ombre olurmu kızılın üzerine bilmiyorum hiç bi fikrım yok üçlarının karamel olsun istiyorum sizce olurmu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ombrenin hangi tonunu kullanmayı düşünüyorsunuz?

      Sil
  21. Merhaba, benim saçım kestane kuaför sac rengimin ombre icin uygun olduğunu söyledi. Acma islemi yapmadan sari bi boyayla videodaki teknikle boyasam olur mu dersiniz bi de sarinin hamgi tonu olur hangi marka nereden boya almaliyim? Saclarimin en az yiprancagi bi boya olsun istiyorum :)

    YanıtlaSil
  22. Merhaba, benim saçlarim kestane kuaforum ombre icin sac rengimin uygun oldugunu soyledi. Sacima acma işlemi yapmasan sari bir boyayla videodaki teknikle boyasam olur mu? Eger olursa sarinin hangi tonunu hangi markanın ve nereden almaliyim? Sacimi en az yipratan bi islem olsun istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Elif saçında boya var mı ?
      Saçında boya varsa açmadan renk tutmaz.
      Ama doğal saçların ise, çok koyu değilse boya açabilir ama bir kere boyamakla açılır mı bilemem.
      Ombre seti alırsan evet içinde açıcı var ama bir kerede saçların açılır tabi tercih senin. :)

      Sil
  23. Omre yaptım buradaki video sayesinde çok güzel odu :))

    YanıtlaSil
  24. Merhaba saclarimda kizil boya var ama cok koyu, yanlislikla koyu sari ombre almisim sizce ne renk olur, saclarimi acik kullu kahveye boyatip sonra yapsam daha mi iyi olur. Esmerim

    YanıtlaSil
  25. Merhaba Ceren koyu kızıl üzerine koyu sarı nasıl olur bilemedim garip bir renk ortaya çıkabilir.
    Riske girmemek için önce saçın görünmeyen küçük bir yerine deneyip sonra uygulayabilirsin.

    YanıtlaSil
  26. Mrb bende n3 aldım ama benim saç uclarim rofle bi haylide yiprandi saça daha fazla zarar vermeden ombreyi nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba genelde kuaförler yıpranmış saça tekrar boya önermiyorlar.
      O yüzden bence saçınızı boyaya hazırlamalısınız.
      Belli bir süre bakım yapmalısınız özellikle hindistan cevizi yağı ve bakım kürleri uyguladıktan sonra eğer mümkünse saç uçlarından kestirerek sağlıklı saçlara kavuştuktan sonra ombre uygulamanızı öneririm.
      Çünkü ombre açıcı ile uygulanan bir yöntem olduğu için saçlarınız illa ki yıpranacak umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sil
  27. Merhabaa,bu materyaller ile aynı ombre işlemini mor veya mavi boya ile yapabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  28. Merhaba mor boya hakkında bir bilgim yok maalesef.

    YanıtlaSil
  29. Şuan sacim ombreli 1 senedir ombre olarak kullandim üstüne hiçbirşey yapmadim tekrar ombre yapsam olur mu veya tutar mi ?

    YanıtlaSil
  30. Merhaba Aysu
    Bir sene gibi bir zaman geçmiş tekrar yapmanda bir sakınca yok bence.
    Ama daha önce bir açılma olduğu daha açık bir ton olabilir ve biraz saç uçların yıpranabilir.
    Ombre işlemini yaptıktan sonra saçlarına bakım yapmanı öneririrm.

    YanıtlaSil
  31. Merhaba Nil,
    Benim saclarim koyu kahverengi ve uzerlerinde hic bir uygulama yok. Dogalliktan uzaklasmadan rengini mumkun oldugunca acmak istiyorum. Hangi numara sac boyasini onerirsin? Bu sac boyasini her uyguladigimda sacimin rengi biraz daha fazla acilir mi?

    YanıtlaSil
  32. Merhaba Meliscim,
    Saçlarının hangi ton olmasını istiyorsun onu yazmamamışsın bu yüzden sana renk öneremem.
    Ama saçlarını ilk defa boyayacağın için iyi düşünüp araştırarak işlem yap.
    Eğer boya ile açmak isiyorsan kendi saç renginden 2-3 ton açığını alıp boyayabilirsin. Genelde boya ile açanlar adım adım açtıklarını biliyorum.
    Yani ilk adım boyadın ikinici boyamanda aynı tonun daha açığına boyayarak saçlarının rengini değiştirebilirsin.Yalnız boyama aşamalarında saçlarına bakım yapmayı unutma ki yıpranmasın.
    Birde boyasız saçlar için Loreal Casting Sunkiss renk açıcı jel var.
    Ben kullanmadım ama kullanıp memnun olanlar var.
    Bi onunda araştır istersen sevgiler umarım yardımcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil
  33. merhaba . bende saçımı koyu kahveye boyadım .uçlarına ombre yapmak istiyorumtutar mı ? ve hangi renk kullanmam gerekir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ombre setlerinin farklı tonları var. Hangi tonu istiyorsun kızıl mı sarı mı ? Özellikle koyu saçlarda ilk etapta istediğin renk tutmayabilir. Ama daha sonra boyanan kısımları bir kere daha boyarsan daha iyi bir renk elde edebilirsin sevgiler :)

      Sil
  34. Gerçekten çok güzel bir konuya, çok güzel bir şekilde değinmişsiniz. Emeğinize sağlık.
    http://www.evdesacbakimi.com

    YanıtlaSil
  35. yazının basındaki uzun saclı kızda hangi ombre set kullanılmış ondan yapmak istiyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Makbule görselde bulunan ''Bianca Balti'' modeline L'oreal Ombre No 3 Ombre kiti kullanılmış. Kozmetik mağazasına No 3 olarak sorabilirsin sevgiler...

      Sil
  36. Merhabalar iyi akşamlar Benim saçlarım kendi saçım hiç bugüne kadar boya yapmadım siyah sacliyim ama çok aşırı kapkara değil koyu kahverengi gibi uçlarına Kızıl ombre yaptırmak istiyorum Sizce olur mu yani Kızıl isterken ucu turuncu falan olmasından korkuyorum.. Bir de diğer sorum ombreyi kuaförde yaptırmak ile L'Oréal Paris'in Ombre boya serisini alıp arkadaşımın yapması arasında ne fark olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ombre kiti gerçekten pratik evde yapmayı düşünüyorsan elinin biraz yatkın olması gerekir geçişleri iyi ayarlamak lazım. Kuaförler bu konuda daha tecrübeli olduğu için daha güzel bir renk uygulaması artaya çıkar. Güvendiğin bir kuaför varsa kuaförde yaptırmanı tavsiye ederim. Evde yapmayı düşünüyorsan koyu renk olduğu için 40 dk bekletmelisin. Ama bu süreden fazla kesinlikle bekletem saçların zarar görür. Turuncu bir renk çıkar mı gerçekten bilemiyorum benim saçlarım kumral, koyu renkler farklı olabiliyor. Kolay gelsin...

      Sil
    2. Merhaba benim saçlarım orjinalinde çok koyu bir renk. Baya siyah yani ama çok çok uzun zamadır belki 3 4 sene oldu acık renk kullanıyorum . Saçlarım uzun zamandır sarı renk. Koyu sarı tonda bı rengi var saçımın şuan. Tabi her ay dip boyasıyla uğraşıyorum. Şuanda da diplerim çıkmış durumda . Sizce bu boyalardan sarı olanı uygulasam saçımda tutar mı? özellikle diplerim için konuşuyorum tutar mı yani?

      Sil
    3. Merhaba Tubacım
      Benim bildiğim kadarıyla ombre saç dibine kullanılmıyor.
      Saçına zarar verebilir ve turuncu bir renk çıkma olasılığı yüksek. Çünkü doğal saç rengin koyu renk.

      Sil
  37. Selamlar ben sacimi çikolata kahveye boyadiktan sonra 2 numaralı ombreyi aldım acaba açık sarı olabilir mı.tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolata kahve koyu bir renk olduğu için açık sarı olmayabilir canım.

      Sil
  38. merhaba ben bikaç hafta önce açıcıyla ombre yaptırdım ama rengi beğenmedim cırtlak geldi, birde renk geçişlerinde biraz problem var doğal durmuyor.Saçlarım koyu da değil açık da değil kahverengi ve boyasız dediğim gibi uçları oryalli. Ben hangi boyayı alıp ombre uygulamalıyım en iyi nasıl toparlar bu saç?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Bu durumlarda bildiğim kadarıyla saça cila yapılıyor.İnternetten cila yapımına bakıp uygulayabilirsin.YA da koyu sarıyla ombre bölümleri boyayıp rengi nötrleyebilirsin. Ombrenin üzerine ombre yaparsan saclarını mahvedebilirsin.

      Sil
  39. Benim sacimda suan ombre var ama tepe rengim karamel tonlarinda bn uclardaki sariyi bozmadan dip rengini kumrala cevirmek istiyorum. Bunu nasil yapablrim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kendiniz yapabiliyorsanız küllü renklerle dip boyası gibi
      ombre olmayan bölümleri boyayabilirsiniz. Yapamıyorsanız kuaförden yardım almanızı öneririm.

      Sil
  40. Merhaba benim saçım kahve köpüğü saçım da ombre var ama artık ise yaramıyor bal köpüğü yapsam mi ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sorunuz tam anlayamadım.Elde etmek istediğiniz renk nedir ?

      Sil
  41. Benim doğal saç rengim siyah ama böyle baya bi koyu siyah yani peki siyah saçıma hangi tonu uygulayabilirim lütfen yardımcı olur musunuz ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaha koyu renkler için no:1 ombre seti tavsiye ediliyor. Ama ilk yaptığınızda sarı renk elde etmek biraz zor gibi genelde daha karemel renkler ortaya çıkıyor koyu renk saçlarda.

      Sil
  42. Merhaba ben saçımı kumrala boyadım uçları ombre olurmu olsada hangi numara olur

    YanıtlaSil
  43. Merhaba ben saçımı kumrala boyadım boyalı olduğu için ombre olurmu olursa hangi numara olur

    YanıtlaSil
  44. Merhaba Derya kumral saçlar için 2 numaralı ombre seti öneriliyor.

    YanıtlaSil
  45. Merhaba benm dogal saçının siyah ben ay ışığı kahvesine boyamıştım ama bence bir fark olmadı ve ombre yaptırmak istiyorum kaç numara kullansam ve nerde satılıyor ombre seti yerdmci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba koyu renk saçlar için 1 nolu ombre setini kullanabilirsin. Ayrıca kızıl ve bakır renk veren ombre boyalarda var. Deneyebilirsin. Ombre seti gratis ve benzeri kozmetik dükkanlarında BULABİLİRSİN.

      Sil
  46. Ben saçımı küllü kumrala boyadım tutmadı ombre yapsam tutarmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba saçınızın tümünü mü küllü kumrala boyadınız. Küllü renk kolay elde edilen bir renk değil zaten kuaförler bile bazen zor tutturuyor. Ombre ise farklı saç uçlarına yapılan bir uygulama. Şu anki saç renginiz nedir ?

      Sil
  47. Merhaba şaçlarım röfle fakat diplerimde cıktı ombre setini kac numaralı serısını kullanmam gerek dogal görunmesı için birde dip kısmına ne renk atarsam daha hoş ve ombreyle birlikte hoş durur grı istemiyorum sarı ama ne cok acık ne cok koyu orta tonlu ombreler favorılerım tabi ne dersınız dip boyayı tamamen mi sürmeliyim yoksa dibine mi tesekkurler şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep,
      Ombre yapacaksanız diplerinizi kumrala veya küllü kumrala boyayabilirsiniz bence hoş durur. Ama saçlarınızda röfle var diyorsunuz röfle üstüne ombre olur mu bilemedim. Hem yıpranır hemde istediğiniz renk çıkmayabilir. İsterseniz öncelikle bir kuaföre danışın. Sizi yanlış yönlendirmek istemem.
      Sevgiler...

      Sil
  48. Merhaba benim saçım siyah ve 3 yıldır hiç boya yok önce karamele boyayıp sonra ombre yapılır mı yada hiç boyamadan direk mi yapmalıyım

    YanıtlaSil
  49. Merhaba benim saçım siyah ve 3 yıldır hiç boya yok önce karamele boyayıp sonra ombre yapılır mı yada hiç boyamadan direk mi yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep
      Yani kendi saç renginin üzerine ombre yapmak istiyorsan boyamadan yapabilirsin. Ama koyu renkler açılması zor olacağı için tam istediğin renk tutar mı bilemiyorum.

      Sil
  50. Merhaba ben saçlarıma hazır boya olan lorealin ombre 2 sini yaptım güzel oldu fakat diplerinde beyazlarım var diplerine hangi renkle dip boyası yapmalıyom bu arada saçlarımın dipleri orta kumral

    YanıtlaSil
  51. Diplerinizde boya var mı ? Eğer doğal renginizse, dip boyanızı küllü kumral yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  52. Ombreyi çok seviyorum ya ama saçlarım dayanamıyordu artık boyaya çok yıpranma oluyor kopuyor artık kuaförler boyamak değil dokunmaya bile korkuyorlardı daha önce de sürekli boya yaptırdığım için iyice güçsüz ve hemen kopuyordu bu sebeple saçlarıma artık likit keratin kullanıyorum ve düzeldi saçlarım kendini topladı artık boya yaptırmadan önce de likit keratin 3lü serum yüklüyorum istediğim şekilde istediğim renk de tereddüt etmeden boyatıyorum.

    YanıtlaSil
  53. Ben bu renge hastayım ama saçlarım çok koyu olduğu için boyama denemem tam bir fiyasko oldu saçlarım yandı belimin altına kadar saçlarım var ve bob kesim yapalım uzadıkça keselim düzelir yavaş yavaş diyor kuaför zaten benim saçım yavaş uzuyor yandı iyice yavaş olucak bu sebeple herkese sordum söylenen herşeyi denedim ama en sonunda canım arkadaşım doğal olan bir keratin bulmuş patentli olanından aldık saçlarım düzeldi düzgün bir şekilde boyattım artık boya yaptırmadan öncede kullanıyorum ki saçlarım güçlü ve sağlıklı olsun ve sorun yaşamıyım diye kullanmaya başladıktan sonra hiç sorun yaşamadım hiç bu yüzden yazmak istedim bu renge benim gibi hayran olan ama yanma korkusu ile yapamayan varsa diye.

    YanıtlaSil
  54. Merhaba benim sacim siyah kahve rengle sari karisimi ombre yapmak istiyorum nasil yapa bilirim acmam lazimmi sacimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba saçalrınız koyu olduğu için tabii ki açılması gerekiyor. Zaten ombre setinin içinde açıcı boya vs. var. Eğer evde kendiniz yapacaksanız ombrenin size uygun olan rengini bulup yapabilirsiniz.

      Sil
  55. Her zaman tamamını boyattığım saçlarımı değişiklik olması için ombre yaptırdım ama uçları yandı ve görüntüsü çok kötü oldu koyun yünü gibi ve kazık gibi sert oldu arkadaşım da aynı durumu yaşamıştı hemen ona sordum doğal keratin kullandığını söyledi fotoğrafını ismini falan gönderdi patentli falanmış hemen aldım ve benim saçlarım da düzelmeye başladı yumuşadı yanıklar ve o kötü görüntüsü de düzelmeye başladı.

    YanıtlaSil
  56. Slm benim saclarim koyu sari bal kopugune kaciyor uc taraflari diplerim de kestane ve beyazlarim cok ben biraz daha acik bi sari istiyorum bu rengin ustune hangi set olur kendim kumralim dip boyasiyla birlikte yapcam nasil yapcami tarif edermisiniz dip boyazini yapip oyle mi omreyi yapcam ikisini de ayni anda yapabilirmiyim tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  57. Ben önce dip boyanızı yapıp ombreyi daha sonra yapmanızı tavsiye ederim. Açık sarı istiyorsanız ombrenin en açık rengini kullabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  58. Meraba benim şad diplerim açik kumral uçları siyah tonlarında karışık ve uçlarını umre yapmak istiyorum ve nasıl tutduracagimi bilmiyorum bir öneriniz var mi tıpkı resimde ğördugum gibi rekten istiyorum nasıl bir öneriniz olabilir

    YanıtlaSil
  59. Meraba benim şad diplerim açik kumral uçları siyah tonlarında karışık ve uçlarını umre yapmak istiyorum ve nasıl tutduracagimi bilmiyorum bir öneriniz var mi tıpkı resimde ğördugum gibi rekten istiyorum nasıl bir öneriniz olabilir

    YanıtlaSil
  60. Merhaba saç renginiz dediginiz biraz karışık. Saç diplerinin kumral olması ombre saç rengi için gayet uygun. Ama uçlarının siyah olması beni düşündürdü. Eger ombre seti alıp uygularsanız siyah rengin üstüne tutacagını düşünmüyorum. Önce o kısımların açılması gerekiyor. Bu islemi evde yaparsanız saçlarınız yanabilir. O yüzden bi kuaföre danışmanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  61. Merhaba saçlarım kahverengi ben ombre yapmak istiyorum malzeme olarak ne almalıyım evde kendim boyuncam

    YanıtlaSil
  62. Saçlarım kestane rengi uçlarını açmak istiyorum hangi rengi kullanmaliyim

    YanıtlaSil
  63. Merhaba saclarima kestane rengi ile boyuyorum ombre olarak ne kullanmaliyim

    YanıtlaSil
  64. Nihal örnekMayıs 11, 2019

    Bende koyu saçımı ömre yaptırdım ama sadece açıcı vurdu uçlarıma 3 ay oldu rengi aktı şimdi küllü sarı vurmak istiyorum ama uçlarını tekrar açmama gerek varmı sizce

    YanıtlaSil
  65. Nihal örnekMayıs 11, 2019

    Benim saçım koyuydu ömre yaptırdım ama koyu diye fazla tutmadı şuanda uçlarda açıcı var 3 ay oldu yaptıralı şimdi küllü sarı yaptırıyaptırıcam uçlarını tekrar açtırmama gerek varmı aceba

    YanıtlaSil

Yorum Bırakın