Critics Choice Awards / Kırmızı Halı

19 Oca 2015

Critics Choice Ödül Töreni Ve Kırmızı Halı

Critics Choice Awards'ta, Julianne Moore Still, Alice'teki rolüyle iyi kadın oyuncu ödülünü alırken Micheal Keaton, Birdman ile en iyi erkek oyuncu ödülüne layık görüldü. En iyi film ödülü ise Boyhood adlı film aldı. Kırmızı halıda boy gösteren ünlüler arasında ise şıklık yarışı vardı. Benim favorim Angelina Jolie ve Jennifer Aniston oldu. Peki sizin favoriniz kim oldu ?


julianne_moore-critics-choice

critics-choice-ödül-töreni

critics-choice-ödül-töreni

critics-choice-ödül-töreni*şıklar

critics-choice

critics-choice-ödül-gecesi-kırmızı-halı-ünlüler

critics-choice-kırmızı-halı

critics-choice-ödül-töreni


9 yorum

  1. Angelina Jolie ve Jennifer Anşston dışında Reese Witherspoon'u da pek bi beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbisesini beğendim ama üst tarafı çok sıkmış mı ne pek yakışmamış :)

      Sil
  2. Diane Kruger looks absolute lovely!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The design of the Naeem Khan dress is really beautiful signed

      Sil
  3. Angelina her daim tek geçiyorum kendisini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Angelina gerçekten güzelliği ile her zaman bir adım önde :)

      Sil
  4. Michelle Monaghan ve Angelina'dan oyumu kullaniyorum.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Bırakın