Blogum 2 Yaşında

By |11.2.15 12 comments


Merhabalar iki yıl önce bugün gibi bloguma ilk yazımı yazmıştım.
Koca bi iki yıl geçmiş üzerinden ne çabuk geçiyor yıllar su gibi daha dün gibi :)


Hayatımda iyi ki yaptım diyebileceğim şeylerden biri de Moda Düşleri'ni açmak oldu.
Bu blog sayesinde çok güzel insanlar tanıdım gerek yorumları ile beni yalnız bırakmayan blog arkadaşlarıma, izleyicilerime gerekse mail yoluyla bana ulaşıp teşekkürlerini ve yapıcı eleştirilerini ileten arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler.
Ve Adnan Güney bey çok değerli ve iyi bir insan, bana blog konusunda  yardımını eksik etmedi sorularıma sabırla cevap verdi, ondan çok şey öğrendim gerçekten onu tanıdığıma çok memnunum :)
Daha nice senelerim olsun inşallah sizlerle hep birlikte 


12 yorum: Leave Your Comments

  1. Canım hayırlı uğurlu olsun nice yılların olsun sıkı bir takipçin olarak bunu yürekten söylüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım her zaman güzel yorumların beni mutlu ediyor :)

      Sil
  2. Tebrik ederim başarıların daim olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler cnm, inşallah biz de görürüz ;)) Nice nice senelere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler inşallah canım :)

      Sil
  4. Çok ama çok tebriklerrrrr!!!! Nice yılların olsun Nil!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Dilekçim darısı sana olsun :))

      Sil
  5. tebrik ederim :)) nice senelere :))

    YanıtlaSil
  6. nice mutlu yıllara blogunuzla bir başarı hikayesi oluşturmanız temennisiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim İbrahim Bey :)

      Sil

Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim ♥