2015 İstanbul Moda Haftası Sokak Modası

By |29.3.15 8 comments


Bir hafta boyunca İstanbul'da esen moda rüzgarı sona erdi.
Moda haftalarının en keyifli yanlarından biri sokak stilleri bana göre.
Trend parçaları kendi stillerine göre kombinleyen moda sever bayanlarımız, yaratıcı stilleri ile bizlere ilham verirken bizim de gözlerimiz şenleniyor :)
İşte Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul sokak modası!



istanbul-moda haftası


istanbul-street style


street-style


mercedes benz fashion week


moda-haftaları


istanbul-moda-haftası


sokak-modası-püskül


2015-sokak-modası


moda-haftası-sokak-modası


mercedes-benz-fashion-week


fashion-week-istanbul-2015


fashion-week-istanbul-2015


8 yorum: Leave Your Comments

  1. web dünyasında Modanın kalbi de burda atıyor :) Kırmızı uzun etek bir erkek olarak çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler İbrahim bey :)

      Sil
  2. Bende olan kıyafetleri bu tarz postlarda görünce çok seviniyorum ben! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi Dilekçim hangi parçalardan var çok merak ettim şimdi :)

      Sil
  3. Merve BaysalNisan 26, 2015

    Sarışın bayan'ın mor ve siyah ikilisi harika olmuş. Çantası da ayrı bir hava katmış.

    YanıtlaSil
  4. Moda sokakda şekillenir demiyolar boşuna (: güzel bie yazı olmuş (:takibe aldim sizi (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum canım bu arada hoş geldin :)

      Sil

Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim ♥