Grammy Ödül Töreni Kırmızı Halı Stilleri

By |16.2.16 16 comments
Bu yıl 58'incisi düzenlenen Grammy Ödül Töreni dün gece gerçekleşti.
Dünyanın en prestijli müzik ödül töreni olarak bilinen Grammy Ödül töreninde Taylor Swift 3 ödül birden kazanarak gecenin en fazla konuşulan isimlerinden biri oldu.
Tabii ödül törenine bir çok ünlü katılırken, gözler kırmızı halı stillerindeydi.
 İşte Grammy Ödül Töreni'nden kırmızı halı görünümleri;

Grammy-ödül-töreni
 Taylor Swift

moda-düşleri
Selena Gomez
Grammy-ödül-töreni-kırmızı-halı-şıklar
Adele
Grammy-ödül-töreni-kırmızı-halı-şıklar
Ariana Grande
Grammy-ödül-töreni-kırmızı-halı-şıklar
Bella Hadid
Grammy-ödül-töreni-kırmızı-halı-şıklar
Lady Gaga
Grammy-ödül-töreni-kırmızı-halı-stilleri
Alessandra Ambrosio
Grammy-ödül-töreni-kırmızı-halı-stilleri
Nicole Trunfio
Grammy-ödül-töreni-kırmızı-halı-stilleri
Florence Welch
Grammy-ödül-töreni-kırmızı-halı-stilleri
Ciara
Görseller: Vogue

16 yorum: Leave Your Comments

  1. çok hoşuma gitti bu yazı :) ödül törenlerine bayılıyorum. Alessandra Ambrosio ve nicole trunfio çok hoşuma gitti ayrıca :)

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı halı yazılarını çok seviyorum ben ya ^^ Eskiden de magazin programlarında şık. rüküş falan seçilirdi çok severdim çocukluğuma gittim bir an :)) Ellerine sağlık *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi bi aralar ne kadar popülerdi :)

      Sil
  3. Adele ne tatlı yine:))) Alessandra muhteşem görünüyor. Ama şu Taylor Swift'i bir türlü sevemeyen bir ben miyim acaba:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Taylor Swift'i görüntü olarak beğeniyorum.
      Ama son zamanlarda kırmızı halı geçişlerinde hep aynı tarz giyinmeye başladı :)

      Sil
  4. Lady Gaga'nın ayakkabısından istiyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddimisin :) yürümek maharet ister yalnız !

      Sil
  5. Taylor ne kadar güzel kadın ya bayılıyorum. Selena da baya zayıfladı böyle daha güzel :))

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana katılıyorum canım Selena Gomez böyle daha genç görünüyor ayrıca :)

      Sil
  6. Lady gaga çok normal giyinmiş garibime gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ayakkabılarıyla yine farkını göstermiş bence :)

      Sil
  7. Ben de artık sizi takipteyim. Blogunuzda gerçekten güzel paylaşımlar var. Teşekkürler farklı ve güzel paylaşımlar için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin bloguma!
      Güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Adelei Bella ve Florance diyorum ama Lady Gaga'yı da kendi şahsına münhasır kategoride değerlendirirsem onu da sevdim :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim ♥