Kot Ceket ile Yapabileceğiniz 5 Kombin

By |8.11.14 8 comments
Merhaba 
Ilık havalarda kurtarıcı parçalardan biri  kesinlikle kot ceket olduğunu düşünüyorum.Bir çok tarza uyum sağlayan bir parça hem spor hem şık kıyafetlerle kombinlenebilir. 
Peki kot ceketi hangi parçalarla giyebiliriz ?
Bir göz atalım :)



1) Kalem Etekle
Bu sezon kalem etek patlaması yaşandı sanırım :)
Doğru şekilde giyildiğinde kalem etek gerçekten şık bir parça.
Kot ceketle de çok güzel uyum sağlıyor.


kot-ceket-modelleri

2) Skinny Jean Tayt 
Kot cekete en yakışan parçalardan biri skinny jean ve taylar.
Günlük hayatınızda spor ve rahat giyinirken üzerine alacağınız kot ceket iyi bir seçim olur.


moda-dusleri

3) Mini Etekle 
Yine kot ceketini yakıştığı parçalardan, altına topuklu ayakkabılar veya yarım botlarla farklı kombinler tasarlayabilisiniz

kot-ceket-elbise

4) Elbiselerle
Bir elbise bir kot ceket giy çık ve şıklığı yakala iyi bir slogan oldu :)
Maksi ve mini elbise hangisi olursa olsun elbise üzerine alacağınız kot ceketle spor şıklığı yakalayabilirsiniz.


denim-jacket

5) Beyaz Jean
Biliyorsunuz artık beyaz sadece yaz rengi değil kışın da sonbaharda da  giyiliyor.
Kot ceketiniz beyaz jean ve botlarla enfes bir görüntü yakalayabilirsiniz.

8 yorum: Leave Your Comments

  1. Özellikle elbiseyle giymeyi çok seviyorum. Farklı bir hava katıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbiseye çok yakışıyor KATILIYORUM :)

      Sil
  2. moda bloglarını cok sevıyorum ozellıkle sıkı takıp ettıgım blog sızınkı ellerınıze saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım güzel yorumun için :)

      Sil
  3. Benim de giymeyi çok sevdiğim bir parça kot ceket. Blog keşif etkinliğinde gördüm blogunuzu. Bana da beklerim.
    http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyarete geleceğim :)

      Sil
  4. merhaba
    keşfettim geldim bana da beklerim.

    www.burcuaydn04.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Değerli Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim ♥