Eskiye Dönüş Bel Çantası Trendi

27 Eyl 2017


bel-çantası
 90'ların unutulmaz aksesuarlarından bel çantası 2017/2018 sonbahar-kış sezonunda tekrar moda oldu. Bu yılın gözde çantaları arasında yer alıyor kendileri. Ancak bu sezon 90'ların klasik tek tip modellerinin yerine daha şık ve modern modeller var. Ayrıca bel çantası şık görüntüsü dışında oldukça pratik. Elleriniz doluyken bir de çanta taşımak bazen gerçekten zor olabiliyor. Bel çantası ise size özgürlük getiriyor. Çantanızı belinize takarak istediğiniz gibi hareket edebilirsiniz.

kendall-jenner

 Stili çok konuşulan isimlerden biri olan Kendall Jenner, son zamanlarda bel çantasını tercih eden ünlüler arasında.
2018-kış-modası
Bel çantalarını özellikle belinizin yan ya da arka tarafında taşımak oldukça popüler.
sonbahar-kış-çanta-modası
Moda haftalarında sokakları ele geçiren bel çantaları bize bu trendin sinyallerini vermişti aslında.  
bel-çantası-modelleri
Alıştığımız klasik bel çanta modelleri dışında, kemer kısmından geçirilen bel çantaları da çok moda.
2018-yeni-sezon-çanta-modelleri
Bel çantalarını bluz ve gömleklerinizle kullanabileceğiniz gibi kışlık kabanlarınızla da rahatlıkla kullanabilirsiniz.
moda-düşleri

2018-sonbahar-kış-aksesuar-trendleri

waist-bag-fashion-2017

16 yorum

  1. Bir dönem çok kullanmıştım.Belki uygun bir konseptle yeniden kullanabilirim☺Bilgiler için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekte bir ara çok modaydı. Ama şimdi ki modeller daha hoş bence :)

      Sil
  2. Bel çantalarını eskiden daha çok kullanıyordum.Eskiler moda oluyor zamanla.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya dönem dönem eski şeyler tekrar moda oluyor :)

      Sil
  3. Pek tarzım olmasada pembe olan çok şık :)

    YanıtlaSil
  4. Bel çantalarını 90larda da çok severdim, geri dönmelerine sevindim. Bence çok pratikler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok pratik tabi çantalarında çok şey taşıyanlar dışında :)

      Sil
  5. Pratik bir taşıma sağlıyor fakat çok şık bulmuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı modeller pek estetik değil gerçekten. Ama şık olan çeşitlerini de gördüm :)

      Sil
  6. Eski bel çantam hala duruyor. Spor bir modeldi. Freebag diyorduk. Günlük kullanımdan ziyade gezilere gittiğimde yanıma alıyordum.
    Fotoğraflardaki modeller şık, günlük kullanım için idealler. Bildiğimiz çantaları bele uyarlamışlar.
    Sevgiler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle daha şık ve daha kullanılabilir modeller :)

      Sil
  7. Eskiye dönüş,modası hiç geçmez valla.Elimizdekileri saklamak lazım ileride de bugünlere dönüş olur eminim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle canım dönem dönem aynı şeyler tekrar moda oluyor :)

      Sil
  8. bel çantasını sevmezdim, hala sevmiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazıları hoşlanmıyor bu tarz çantalardan sende onlardansın :)

      Sil

Yorum Bırakın