Uzun Bir Aradan Sonra... MERHABA

10 Oca 2020

moda-düşleri

Herkese uzun bir aradan sonra merhaba. Neden buralarda olmadığımı uzun bahanelerle size anlatıp canınızı sıkmak istemem. Sadece kendime göre haklı sebeplerle bloguma birazcık ara verdim diyebilirim. O yüzden kayıp olduğum zaman için beni mazur görmenizi diliyorum 😊 Ama uzak kaldığım bu sürede blogumda paylaşım yapmayı ve sizleri çok özlediğimi söylemek isterim. Gerçekten bu blog bana iyi geliyor. Bu platformda paylaşım yapmayı sizlerden geri dönüş almayı ve diğer blog yazar arkadaşlarımın yazılarını okumayı gerçekten seviyorum. Yepyeni bir yıl ile birlikte bende bloguma geri dönüş yapmışken, blog tasarımımda da küçük değişiklikler yaptım. Umarım beğenmişsinizdir.  Geri dönüşüm dopdolu olacağını size temin edebilirim. Daha sık paylaşım yapmayı da planlıyorum inşallah. Yorumlarınıza da en kısa zamanda cevap vereceğim. Yeni paylaşımlarda buluşmak üzere. Hepinize sevgilerimi yolluyorum... 

(Görsel pinterest )

10 yorum

  1. Hoşgeldinn tatlım özlettin kendini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldumm bende çok özledim buraları sizleri 💗 💗 💗

      Sil
  2. Yaa yeni yazılar gelsinnn

    YanıtlaSil
  3. Merhaba hoşgeldiniz erkekler için yeni yazı gelecek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah o bölümü biraz ihmal ettim farkındayım.

      Sil
  4. Hoşgeldin canıım

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar hoşgeldiniz tekrardan aramıza, blog tasarımınız çok sade, çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldumm beğenmene çok sevindim teşekkürler ❤❤❤

      Sil

Yorum Bırakın