Beyaz Gömlek Hem Şıksın Hem Spor İyi ki Varsın

12 Nis 2014



Giyinmek biz kadınlar için zorunluluktan çok keyiftir çoğu zaman. 
Bazen dolabımız dolar taşar ama ne giyeceğimize karar veremeyiz. İşte bazı joker parçalar hem şık hem de kurtarıcıdır. Onlardan biride beyaz gömlek bence. Gündüz ve gece kullanım için gayet uygundur. Jean pantolon ile beraber kombinleyeceğimiz beyaz gömlek, altına topuklu giyerek çok şık olabiliriz. Ya da düz spor ayakkabıyla beraber spor bir görüntü elde ederiz. Kalem etek üzerine giyilen beyaz gömlek ofis ortamında yada yemeğe çıkarken yine bize alternatif sunar. Ayrıca gösterişli kolyeler, beyaz gömleğe yakışan aksesuarlardan. Kullanma alanı geniş olan beyaz gömleği bende dolabımdan eksik etmem. Bakalım beyaz gömleği ünlüler nasıl kombinlemiş?


ünlülerin-sokak-stili

şık-gömlek-kombinleri

beyaz-gömlek-nasıl-giyilir

miranda-kerr-stili

beyaz-gömlek-kombinleri

balık-etli-giyim-stili

Kate-Middleton-stili

beyaz-gömlek-modelleri

12 yorum

  1. Nice ideas to match a white shirt!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  2. Beyaz gomlekler gerçekten tam bir kurtarici. Dolabimda en çok beyaz gomlekler vardır. Güzel bir post olmuş. Fotoğraflar harika canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aslıhancım beğenmene sevindim .)

      Sil
  3. Ne giyeceğimi bilemediğim zaman beyaz gömlek kurtarıcım oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten benim içinde öyle Handecim :)

    YanıtlaSil
  5. Beyaz gömlek olmalı herkeste gerçekten çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. en büyük kurtarıcı :)

    YanıtlaSil
  7. benim de vazgeçilmezimdir beyaz gömlek! mutlaka gardrobumuzda birkaç alternatifi bulunması gereken parçalardan... karar veremeyince bir jean bi bir stiletto giy çık o bile yetiyor şık olmaya:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum Melisim Ben en çok salaş olanları seviyorum jean ile kombinlenince çok şık duruyor :)

      Sil

Yorum Bırakın