Çizgi Trendine Dolabınızda Yer Açın

3 Nis 2014



Ayakkabı, çanta, pantolon, elbise, ceket, etek hangisinde çizgiyi tercih edeceğiniz size kalmış ama mutlaka bir parça edinin bu sezon :) Hem enine hem boyuna çizgiler çok moda. Burberry, Opening Ceremony, Valentino, Ralph Lauren gibi büyük markalar ilkbahar-yaz koleksiyonlarında bolca çizgiye yer verdi. Herkese güzel bir gün dilerim..

mango-bluz-modelleri

yargıcı-katalog

milano-moda-haftası-sokak-modası

zara-çizgili-ayakkabı

taylor-swift-stil

tommy-hilfiger-elbise

batik-2014

18 yorum

  1. Cok şık duruyorlar mutlaka herkeste olmali bence de :)

    YanıtlaSil
  2. pinstripe parçaları ben en çok kırmızı ile yakıştırıyorum. Çok güzel eline sağlık
    Bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızıyla bende çok yakıştırıyorum.
      Teşekkür ederim uğradım bile :)

      Sil
  3. Çok sevindim çünkü çizgiyi çok severim :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten çizgileri zamansız bir moda akımı olarak görüyorum. Her zaman giyilebilen bir trendlerden.

      Sil
  4. Bende çizgili herseyi çok seviyorum. Özellikle fotoğraftaki çizgili ayakkabiya aşık oldum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum Aslıhancım.
      Ayakkabı beni benden aldı :)

      Sil
  5. Nilcim Merhaba, çizgililer hem şık hem sade olmak için çok ideal parçalar diye düşünüyorum. özellikle böyle yeşil,kırmızı,pembe gibi renklerle patlatmak çok hoşuma giidiyorr :))
    öpcüklerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gülsinemcim çizgileri ben de en çok kırmızıyla kullanılması hoşuma gidiyor çok öptüm :)

      Sil
  6. dolabıımda o kadar az çizgili var ki.... aslında tamamlamak istediğim parçalar var, mesela çizgili bir kalem elbise istiyorum kesinlikle günlük kullanım için. Yeşil paltolu kızın kombinini sevdim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla biz kadınların eksikleri hiç bitmez ne kadar alsak daha almamız gerekenler oluyor :)
      Kalem elbise iyi seçim canım sana da çok yakışır bence :)

      Sil
  7. evet benimde her sezon kullandıklarımdandır

    YanıtlaSil
  8. çizgili desenleri oldum olası sevmişimdir. Deli kızın çeyizi gibi her renkten çizgili kazağım vardı :) bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum gfcden takipteyim bloğuma da bekliyorum :) http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel demek oldukça yakışıyor:)
      Hoş geldin takipteyim seni sevgiler...

      Sil
  9. Merhaba iade-i ziyaret :) Terzi olduğum için ilk bu yazınız dikkatimi çekti. Bu yıl çizgili kıyafetler moda ve çok şık duruyor. Yazınızda tam yerinde olmuş bence. Sevgiler.. .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel umarım yazılarım size faydalı olur :)

      Sil

Yorum Bırakın