Başarılı Bir Blogger ve Moda Öğretmeni

7 Nis 2014

Bugün ki post bir blogger ile ilgili. Belki bazılarınız biliyordur ama bilmeyenler için tanıtmak istedim. Adı Matthew Zorpas, kendisi Londra'da yaşıyor. Moda okulunda öğretmenlik yapıyor ama halkla ilişkiler eğitimi almış. Vee The Gentleman Blogger blogun sahibi. Blogunda kendi stilini paylaşan Matthew Zorpas oldukça farklı ve iddialı giyiniyor. Blogunda paylaştığı resimler çok güzel ve eğlenceli. Kombinlerini çok sevdim tabi etekli olanlar dışında :) Merak ediyorsanız buradan bir uğrayın >>>  The Gentleman Blogger





erkek-blogger

Erkek-stil

matthew-zorpas-blog

matthew-zorpas-stili

erkek-stil-örnekleri

matthew-zorpas-londra

matthew-zorpas-blog

matthew-zorpas-blog

erkek-çanta

matthew-zorpas-stil

moda-düşleri



The Gentleman Blogger

The Gentleman Blogger


9 yorum

  1. Stili dışında gayet yakışıklı :)

    YanıtlaSil
  2. Etek dışında gayet iyi :) etek bozar erkek adamı istediği kadar stil olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etek konusunda hem fikirim bizim kültürümüzde olmayan ve uymayan bir parça :)

      Sil
  3. valla süper ama sanki alıştığımız tarzların dışında bizim erkekleri düşünemiyorum. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiye göre erkekler daha cesur bence moda konusunda :)

      Sil
  4. Stil sahibi biri. Başarılı bloggerlar görmek beni çok mutlu ediyor :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Adam etek giymiş bu nasıl bir moda anlaşılır gibi değil anlayan biri bana anlatsın lütfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük hayatında giydiğini sanmıyorum :)

      Sil

Yorum Bırakın