Cannes Film Festivali 2014

31 May 2014


Herkese merhaba,
Biraz geciken bir post oldu. Hazırlamıştım fakat bazı aksilikler yüzünden yayınlayamadım. Ülkemizin önemli yönetmenlerinden  Nuri Bilge Ceylan, Kış Uykusu filmiyle Altın Palmiye Ödülünü alarak bize sevinç ve gurur yaşattı. Ödüller dışında en merak edilen kimler neler giymiş?

İşte gecenin en şık kadınları...

Cannes Film Festivali 2014

Cannes Film Festivali 2014

Cannes Film Festivali 2014

Cannes Film Festivali 2014

Cannes Film Festivali 2014

Cannes Film Festivali 2014

Cannes Film Festivali 2014

5 yorum

  1. Rosie sade giyinmiş ama çok şık :)

    YanıtlaSil
  2. Rosie ye bayildim cok guzel tasimis rengi :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Bengü ve Dilek Rosie Huntington çok güzel bir kadın zaten bu elbiseyle daha bir zarif olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. En alttaki kıyafeti çok beğendim. Giyeni çıkartamadım yalnız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nadja Auermann adlı model canım..
      Resimlerin üzerine mouse ile gelince isimler görünüyor :)

      Sil

Yorum Bırakın