New York Moda Haftası / Sokak Stilleri

13 Eyl 2014



New York Moda Haftası sona erdi. Moda Haftası'nda görücüye çıkan 2014-2015 ilkbahar yaz defileleri kadar sokak modası yine ilgi odağıydı.

2014-sokak-modası

2014-sokak-modası

sokak-stilleri

2014-sokak-modası

2014-sokak-modası

2014-sokak-modası

moda-haftası-sokak-modası

moda-haftası-sokak-modası

moda-haftası-sokak-modası

moda-düşleri


moda-haftası-sokak-modası

moda-haftası-sokak-modası

moda-haftası-sokak-modası

moda-haftası-sokak-modası

moda-haftası-sokak-modası

moda-haftası-sokak-modası

moda-haftası-sokak-modası

moda-haftası-sokak-modası

moda-haftası-sokak-modası


6 yorum

  1. Hepsi çok güzel, özellikle 7. resim ve sonrasını çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
  2. Birbirinden güzeller ama ben en çok 13 ve 14 ü beğendim :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. harika stiller seçmişsin, bayıldım <3

    YanıtlaSil

Yorum Bırakın