2015 İstanbul Moda Haftası Sokak Modası

29 Mar 2015


moda-haftası

Bir hafta boyunca İstanbul'da esen moda rüzgarı sona erdi. Moda haftalarının en keyifli yanlarından biri sokak stilleri bana göre. Trend parçaları kendi stillerine göre kombinleyen moda ikonları, yaratıcı stilleri ile bizlere ilham verirken bizim de gözlerimiz şenleniyor :) İşte Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul sokak modası!

istanbul-moda haftası

istanbul-street style

street-style

mercedes benz fashion week

moda-haftaları

istanbul-moda-haftası

sokak-modası-püskül

2015-sokak-modası

mercedes-benz-fashion-week

fashion-week-istanbul-2015

fashion-week-istanbul-2015


7 yorum

  1. web dünyasında Modanın kalbi de burda atıyor :) Kırmızı uzun etek bir erkek olarak çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  2. Bende olan kıyafetleri bu tarz postlarda görünce çok seviniyorum ben! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi Dilekçim hangi parçalardan var çok merak ettim şimdi :)

      Sil
  3. Merve BaysalNisan 26, 2015

    Sarışın bayan'ın mor ve siyah ikilisi harika olmuş. Çantası da ayrı bir hava katmış.

    YanıtlaSil
  4. Moda sokakda şekillenir demiyolar boşuna (: güzel bie yazı olmuş (:takibe aldim sizi (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum canım bu arada hoş geldin :)

      Sil

Yorum Bırakın