Luna Lezzet Sofraları Yarışması

24 Nis 2015


Beni takip edenler bilir. Bir süredir Tavsiye Kanalına üyeyim ve belli zamanlarda yapılan kampanyalara ilgimi çekerse katılıyorum. Bu defa mail kutuma ’içindeki yemek aşkını Luna ile yaşa‘ kampanyası ile ilgili bir davet geldi bende katıldım. Kısa zamanda kargom elime ulaştı. Gelen paketimin içinde English Home amerikan servisi, temsili Luna kâsesi içinde fındık ve ceviz ne güzel düşünülmüş değil mi ? Tabii Lunayı almak için kupon gönderilmiş. Migros’tan Lunalarımı aldım. İçimdeki yemek aşkını ortaya çıkarmak için.😀 Ayrıca Çiğdem Seferoğlu’nun harika sunumlu tariflerinin olduğu yemek kitabını çok sevdim. Gelelim Lunaya, Luna’nın pratik kasesi ile kullanması gerçekten çok rahat ayrıca tadının hafifliği ile yemek ve hamur işlerinizde gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

luna-kullananlar

 Tavsiye Kanalı bu kampanya süresince yarışmalar düzenlemeye başladı. Hâlâ da devam ediyor. Bende Luna lezzet sofraları yarışmasına katıldım. O hafta kuzenlerle hafta sonu toplantımız vardı. Abimin eşinde buluşacaktık. Abimin esine daha önce Luna kuponlarından vermiştim ve kendisi de kullanıyordu. Bize enfes ve güzel yemekler hazırlamıştı. Bol kahkahalı keyifli bir gün geçirdik. Tabi sofranın fotoğraflarını çekmeyi ihmal etmedim.😉

tavsiye-kanalı-kargo

 Güzel günün ardından çektiğim fotoğrafla yarışmaya katılıp şansımı denemek istedim.
Vee  yarışmayı kazandim. Tantitoni’den çok güzel hediyeler kazandım. Çok kısa bir süre sonra beklemediğim bir anda hepsi birbirinden güzel mutfak ürünlerinin olduğu hediye paketim geldi. Renkleri o kadar tatlı ki ayrıca insanı gülümseten her ürüne yazılan notlar çok güzel düşünülmüş. Tavsiye kanalını seviyorum çünkü her işi özenle ve titizlikle yapıyorlar. Teşekkürler tavsiye kanalı...

tantitoni-ürünleri


6 yorum

  1. Canım Tavsiye kanalı ile ilgili yorunmları gördünmü? İçler acısı durum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım bu yazıyı yayınladıktan sonra bu olaydan haberim oldu.
      Ve ben yazıyı kaldırmadım çünkü bazen söylenen sözler farklı bir yorum katılarak yayınlanabiliyor.
      Böyle bir gaf yapılabileceğine ihtimal vermek istemedim.
      İlgili kişilerden açıklama bekliyorum.
      Bende ona göre davranacağım.

      Sil
  2. her şey harika görünüyor. tavsiye kanalından banada teklif gelmişti ama bayanlara daha uygun olduğunu düşündüğümden hiç denemedim benden uzak bayanlara yakın olsun

    YanıtlaSil
  3. Sofra müthiş görünüyor. sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil

Yorum Bırakın