Mim ( Mimleri Severim )

3 May 2015



Merhabalar  '' A TaleOf Beauty '' blogunun tatlı yazarı Büşra Erdoğan beni mimlemiş.
Mim konusuna baktım ve beni zorlamayacak sorular olduğunu gördükten sonra bu teklife hayır diyemedim :)
Büşra’ya teşekkür ediyorum ve hemen yazıya geçiyorum…


Bilgisayarının Ekran Görüntüsü Ne?
Ruh halime göre ekran görüntümü değiştiririm genelde.
Şu an ise hayranı olduğum kadın Marilyn Monroe'nun resmi var :)
  
Bir Kafeye Gittiğinde Genelde Ne Sipariş Verirsin?
 Çay aşığı olsam da genel olarak türk kahvesi veya cappuccino içerim.
Çayı daha çok evimde içmeyi seviyorum galiba :)

 
Google’da En Son Aradığın Şey Nedir ?
İnternet artık o kadar hayatımızın içinde ki Google olmadan bir hayat düşünemiyorum eskiden ne yapıyormuşuz sahi :)
En son Google’dan Morhipo’dan birkaç ürün baktım bahar geldi yaz geliyor alınacak çok şey var.


Mesajlaştığın Ya da Konuştuğun En Son İnsan Kim ?
En son bizim kızlarla whatsapptan konuştum.
Kardeşten öte diyebileceğim çok sevdiğim dostlarımla whatsappta bir grubumuz var görüşemediğimiz zamanlar da buradan konuşur güler dertleşiriz.


Tiyatroya En Son Ne Zaman Gittin ?
Uzun zamandır gitmiyorum :(
En son gittiğim oyun sanırım Ateşi Sabır oyunu idi adını unutmadıysam en kısa zamanda tiyatroya gideceğim aslında çok keyif aldığım bir etkinlik.


Sinemaya En Son Ne Zaman Gittin ?
Benim de en son gittiğim sinema filmi ''Kocan Kadar Konuş'' oldu.
Keyifli güldüren bir film ama çok fazla beklentiyle gitmiş olduğum için benim beklentilerimi çok fazla karşılamadı.


Hangi Diziyi Herkes İzlemeli ?
Televizyon izlemeyi çok seven biri değilim ve bir diziye bağlanamıyorum çabuk sıkılıyorum o yüzden önerebileceğim bir dizi yok maalesef :(


En Son Ne Tür Müzik Dinledin ?
Bağlı kaldığım bir müzik tür yok farklı tarzda ki müzik türlerini dinlemeyi seviyorum.
En son Sılayı dinledim bayılıyorum onun şarkılarına :)


Seni En Çok Ne Çıldırtır ?
Beni çıldırtan birçok şey varmış onu fark ettim bu soruyu okuyunca :)
Ama en fazla haksızlık yapılmasına tahammülüm yok.
Haksız yere anlamadan dinlemeden suçlanmak çıdırtır adeta !


Ne Zaman Uyanırsın ?
Herkes gibi bende uyumayı çok severim ama uyuduğum da 6-7 saatten fazla uyuyamam.
Geceleri geç uyumayı seviyorum sabahları da 9 gibi uyanırım.
 

Favori Emojilerin Nelerdir?
Bu ifadeler olmasa napardık acaba :)
Söylediğimiz sözler çok yanlış anlaşılabilirdi öyle değil mi ?
Benim en çok kullandığım ifade bu olsa gerek.




Kedi mi ? Köpek mi ?
İkisi de çok tatlı varlıklar ama küçüklüğümden beri kedilere daha bir sempati duyuyorum.


Kuzey mi ? Güney mi ?
 Ilık havaları severim ne çok sıcak olacak nede çok soğuk hep bahar tadında :)
İlla ki bir karar vermem gerekirse güneyden yana kullanırım.


İstanbul’la İlgili En Sevmediğin Şey?
Trafik tabi ki ah şu trafik olmazsa bu şehrin taşı toprağı altın :)


İstanbul’da Sevmediğin 3 Semt ?
Sevmediğim semtler var tabi ki ama bu soruya cevap vermem ne kadar doğru bilemedim :(
Hangi semtleri seviyorsun denilseydi rahatlıkla cevap verebilirdim :)


Kafanda En Çok Ne Olur ?
Aynı anda birçok şey geçebilir çünkü telaşlı bir insanım.
Yapılacaklar, kafamda dolanan hayaller yapmak istediklerim vs. net bir şey söylemek çok zor :)


Komedi mi Dram mı ?
Her ikisi de :)
Bazı zamanlar sadece eğlenmek keyiflenmek için komedi izliyorum :)
Ağlamak istediğim zamanlar da ise dram filmlerini tercih ediyorum.
Yani yine ruh halime göre :)


Çay mı Kahve mi ?
Diğer soruda çay aşığı olduğumu söylemiştim.
Çay daha ağır basıyor galiba yemekle bile çay içebilenlerdenim.


Bu soruları Yapmadan Önce Ne Yapıyordun ?
Bir arkadaşımla buluştum keyifli bir gün geçirdik ama biraz yoruldum .
Şu an dinlenirken bir yandan yazımı yazayım dedim :)


Son Olarak Bir Sırrını Paylaşırmısın ?
Bu soru biraz zor mu ne :)
Alışveriş sevmeyen bayan yoktur herhalde diye düşünüyorum.
Bende çok severim ama aldığım şeylerin fiyatını anneme hep düşük söylerim aman sakın duymasın ! :)



Kimler yapmış yapmamış bilmiyorum ama yapmak isteyen arkadaşlar olursa bende onları mimliyorum sevgiler... :)



5 yorum

  1. Bayan blog yazarlarinin bu aktivitelerine bayiliyorum srverek okuyorum. Kiitap okumayi biraktin blog okuyirum artik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde yazarken çok keyif alıyoruz :)
      Siz yine kitap okumayı bırakmayın ama :))

      Sil
  2. Ben de yapmıştım bu mimi :) Ben de kediciyim buarada. Keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bende seni mimleyecektim ama yapmış olabileceğini düşündüm :)

      Sil
  3. ben de yazdım...
    çıkacak yakında...

    YanıtlaSil

Yorum Bırakın