2015 / 2016 Sonbahar-Kış Makyaj Trendi

8 Eki 2015


Herkese merhaba :)
Bu yazımda sizlerle beraber 2015/2016 makyaj trendini inceleyeceğiz.
Sonbahar-Kış sezonunun ön plana çıkan trendlerinden biri de doğallık.
Hem saçlarda hem makyaj modasında doğallık akımı sürerken, ön plana çıkan göz makyajları ve nude tonlar daha neler neler gelin bakalım bu senenin trendlerine :)

doğal-makyaj-modası


DOĞAL MAKYAJ

Yazının başında da bahsettiğim gibi natürel makyaj, 2015 makyaj modasının başını çekiyor.
2015 / 2016 sonbahar-kış sezonunda yok gibi makyaj teknikleri çok fazla kullanıldı.
Doğal tonlarda bir ruj, maskara ve açık pembe allık bu trendi yakalamanıza yardımcı olacak.

nude-ruj-modası


NUDE DUDAKLAR

Makyajda sadeliğin ön planda olduğu bir sezonda, nude dudakları es geçemeyiz öyle değil mi? Sonbahar- kış mevsimine çok yakışan nude tonlardaki rujlarınızı bu yıl bolca kullanabilirsiniz.



KEDİ GÖZÜ

Son zamanlarda çok moda olan ve artık klasikleşmiş kedi gözü makyajı 2015'in trendleri arasında. Bir kadını çekici ve seksi gösteren bu göz makyajını bir yere not edin :)

makyaj-modası-2015


PÜRÜZSÜZ TEN KIRMIZI RUJ

Kırmızı rujun modası hiç geçmeyecek gibi... Kıpkırmızı dudaklar pürüzsüz ten ve hafif göz makyajı trendler arasında.  

2015-2016-makyaj trendleri-neler


KALIN KAŞLAR

Hala kaşlarınızı ince aldırıyorsanız  incecik kaşlar tarih oldu haberiniz olsun. Kalın kaş modası bir kaç yıldır hayatımızda ama bu sezon biraz daha doğal hali moda. Yukarı doğru taranmış dağınık kaşlar yükselen trendlerden haberiniz olsun.

sonbahar-makyaj-modası


DUMANLI GÖZLER

Esrarengiz ve gizemli bir hava yaratan dumanlı göz makyajı, doğal makyajın aksine iddialı duruşuyla gece makyajı için tercihiniz olabilir.

şeftali-far

ŞEFTALİ FAR
Şeftali tonlarında far bu yıl altın çağını yaşıyor. Hem doğal duruşu hem her göz rengine yakışan şeftali tonlarında ki farlar benim de favorim.

eyeliner-modası

ÇİFT KUYRUKLU EYELİNER

Eyeliner trendi devam ederken, çift eyeliner modası bu sezon makyaj trendi olarak karşımızda.

11 yorum

  1. Şeftali farı bende severim iyiki modaymış :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabaa, sayfanızı blogger arkadaşlarımdan buldum, paylaşımlarınız çok hoşuma gitti ve gfc ile takibe aldım ... ^-^ Bende arkadaşlarım gibi makyaj ve bakım üzerine yazıyorum çoğunlukla... Sizinde bana uğramanızı dört gözle bekliyorum *-* sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. şeftali farı bu sene hayatıma soktum ve iyi ki de sokmuşum çok da modaymış zaten :)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blog keşfinde gördüm sayfanızı bloguma da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blog keşfinde gördüm sayfanızı bloguma da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba:)) sizi takibe aldim bundan sonra severek takip edecegim sizi de bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Merhaba hoş geldin çok teşekkürler güzel yorumun için şimdi uğruyorum bloguna :)

    YanıtlaSil
  8. Hayatın tüm renklerini yansıtan bir blog daha..Keşfetmek güzel. Sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım güzel yorumun için :)

      Sil

Yorum Bırakın