Trend Parçalar Kadifenin Yükselişi 2016

17 Oca 2016


kadife

Lüks ve asaletin simgesi olan kadife 2016 kışında moda olmaya devam edecek.
Yumuşak dokusu ve feminen görüntüsüyle bir kadını çekici ve asil yapabilen ender parçalardan biri olduğunu düşünüyorum. Bu sezon siyahın yanı sıra renkli kadife özellikle mavi tonları trendler arasında. Gördüğümüz kadarıyla tasarımcılar kadifeyi elbiseden, ayakkabıya kadar bir çok parçada kullanmış.
kadife-modası-2016

KADİFE NASIL GİYİLİR
Genelde kadife denilince ilk olarak aklımıza gece kıyafeti geliyor. Ancak günlük hayatınızda da kadifeyi rahatlıkla kullanabiliriz. Gündüz kullanacağınız kadife bir parçayı daha mat renklerle kombinleyerek kadifenin parlaklığını dengeleyebilirsiniz. Tercihiniz gece giyeceğiniz şık bir elbise ise, özellikle kadifenin üzerinize tam oturmasına dikkat edin. Kadife bu kadar popüler iken kış bitmeden hemen gardırobunuza bir parça eklemenizi öneririm.

Lady Gaga-Kirsten  Dunst

Ayrıca bu yıl düzenlenen Altın Küre Ödül gecesinde Lady Gaga ve Kirsten  Dunst'ın tercihlerini kadife elbiseden yana kullanmaları kadifenin yükselişte olduğunun diğer bir kanıtıdır. :)


kadife-nasıl-giyilir

kadife-ayakkabı-trendi

kadife-modası

kadife-elbise-modası

kadife-bluz-modası

kadife-elbise-trendi

11 yorum

  1. I like this trend...is very elegant...I think I will follow ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu aralar çok sever oldum kadifeyi. Özellikle deri ile uyumlarını çok seviyorum. Bulduğum örnekleri de çok sevdim yine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde sevdiğim parçalardan özellikle şu sıralar :)

      Sil
  3. Bayılırım kadifeye dokusu görüntüsü...

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  5. Kadife kumaş itibariyle en beğendiğim ama dikimi zor olan bir kumaş. Dokusu çok asil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum dikiş bilmiyorum ama dikiminin zor olabileceğini tahmin edebiliyorum :)

      Sil

Yorum Bırakın