Milano Moda Haftası'ndan Dikkat Çeken Stiller

26 Şub 2019

Milano-Moda-Haftası
Moda Dünyasının merakla takip ettiği Milano Moda Haftası da gerçekleşti. Moda kenti Milano'nun sokakları en az podyumları kadar dikkat çekiciydi. Podyumlarda modacılar gelecek sezonun trendlerini belirlerken, sokaklarda ise stil ikonları tarzlarıyla moda severlere ilham vermeye devam etti.  Birbirinden güzel parçaların güçlü bir stille bir araya geldiği haftadan öne çıkanları sizinle paylaşmak istedim. İşte modanın gizli kahramanlarından ilham alınası stiller.

sokak-modası

sokak-stili

street-style

en-şık-sokak-modası

 2019-20-SONBAHAR/KIŞ

2019-sonbahar-kış

moda-haftalarının-en-şıkları

MİLANO-MODA-HAFTASI

moda-düşleri

moda-blogları

12 yorum

  1. Ilk resimdeki renkler ve tarzi sevdim bir de beyaz pantolon siyah üst olan pek havali 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak tonlarını bende çok severim Deryacım :)

      Sil
  2. ay hepsii bi değişik di miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee moda haftası her tarzdan moda sever var :)

      Sil
  3. ilk fotodaki Fendi çantaya bayıldım. bir de altlardaki beyaz fisto elbiseye.

    YanıtlaSil
  4. Sokaklar podyuma dönmüş..ne kadar hoş ve havalı görünüyorlar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moda haftalarında sokak modası bu yüzden bu kadar ilgi çekiyor :)

      Sil
  5. Moda haftalarını ben de çok ilham verici buluyorum Nill teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Meydan Okuma yazı dizimi okumak için sizleri blogumda ağırlamaktan şeref duyacağım.

    YanıtlaSil

Yorum Bırakın