Ben de Bu Konuda Yazabilir miyim?

23 Ağu 2020


muhafazakar-giyim

Merhabalar geçtiğimiz haftalarda bir takipçimden mail aldım. Beni uzun zamandır sessiz sedasız takip ettiğini ama hiç iletişime geçmediğini söyledi. (Siz böyle şeyler yapmayın 😊) Blogumu severek takip ediyormuş ve yakın zamanda tesettüre girmiş. Blogumda neden tesettür modasıyla ilgili paylaşımlar yapmadığımı sordu. Aslında benim de uzun zamandır aklımda olan bir konuydu...

Bildiğiniz gibi tesettür giyim son zamanlarda moda dünyasında inanılmaz yükselişe geçti. Özellikle genç kadınların daha şık giyinme arzusu ile tesettür modası çok büyük bir sektöre dönüştü. Son zamanlarda moda devlerinden olan Dolce & Gabanna gibi büyük moda evleri vücudu kapatan bol kesim giysi ve eşarp modellerini koleksiyonlarına eklemeleri aslında bu giyim tarzının nasıl günden güne artış gösterdiğini işareti niteliğinde. Ayrıca H&M gibi bazı markalarda da muhafazakar giyim koleksiyonları var. Hâl böyle olunca tabi seçeneklerde çoğaldı ve muhafazakar giyimi tercih edenler nasıl bir stil oluşturacakları konusunda genelde moda bloglarına başvurmaya başladılar. Özellikle bu konuda çok iyi bloggerlar var. Benim bildiklerim; Hülya aslan, Kuaybe Gider, (Hilal) rimelaşkina, Esra Kiğılı.

Eminim daha benim bilmediğim isimler de vardır. Şimdi gelelim asıl meseleye. Peki bende bu konuda yazabilir miyim? Bence EVET. Bu konuda iyi olan bloggerlar kadar iddiam olmasa da bu konuda araştırma yaparak muhafazakar giyim konusunda size fikir verebilicek postlar yayımlayabilirim diye düşünüyorum. Siz neler düşünüyorsunuz? Bana bu konu hakkında fikirlerinizi söylerseniz çok mutlu olurum. SEVGİLER...




9 yorum

  1. Bence harika olur, tesettür modası üzerine yazan bloglar yok denecek kadar az :) Güzel bir araştırmayla bu işi harika yapabileceğini düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Evet bende öyle düşündüm aslında 👍

      Sil
  2. Kapalı olup da şıklığı yakalayan, tarz sahibi olan pek çok kadın var. Modern tasarımları çok güzel taşıyorlar. Bence zevk sahibi biri olarak bu konuda eminim sen de çok güzel önerilerle geleceksindir Niciğim👍😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için 💓💓💓

      Sil
  3. Gerekli araştırmaları yapınca bu konuda tabii ki yazabilirsiniz bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumun için :)💓

      Sil
  4. eveet tabisi yaz yaa, benim bildiğim bu tür yazan blogcu yok ama markaları biliyom, aymina, alvina gibii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum bende araştırma yaptım ama sadece birkaç dergi sitesi var. Armine gibi :)))

      Sil

Yorum Bırakın