Trend Alarmı: Kargo Pantolonlar

20 Haz 2019


kargo-pantolon-modası

Kargo pantolonlar, 2000’li yıllarda sokak modasının en trend parçalarından biriydi. Bu sezon tekrar popüler olan kargo pantolonlar, yenilenen model ve kumaşlarıyla 2019 yaz sezonu trendleri arasında zirveyi zorluyor. Özellikle Kendall Jenner, Kourtney Kardashian ve Bella Hadid gibi trend belirleyiciler tarafından giyilen kargo pantolon bu trendin yükselmesinde önemli bir rol oynadığını düşünüyorum. Ama bu sezon daha önceden aşina olduğumuz kargo pantolon kombinlerini unutun, çünkü bu sezon sadece sportif eşleşmeler dışında stiletto'yla, iddialı sneakerla ve şık üstlerle de kombinleyebileceksiniz. Hemen hemen her stile açık olan kargo pantolon trendi bu sezonun diğer moda parçalarıyla da oldukça uyumlu. Kargo pantolon modasında öne çıkan renkler özellikle bu sezonun yükselişte olan toprak tonları ve klasik renklerden olan siyah ve beyaz tonları olduğunu görüyoruz. Bu renkleri beyaz spor ayakkabılar, tişört, bluz ya da gömlekler ile rahatça kombinleyebilirsiniz. İster sportif, ister şık ve gösterişli... Nasıl kombinlerseniz kombinleyin önemli olan kendi stilinize en uygun şekilde giymeniz. Rahat ve kullanışlı kargo pantolon kombinlerinden ilham almak için görselleri inceleyebilirsiniz.


jean-kargo-pantolon-mddası

moda-düşleri

 Cargo-Pants

2019-yaz-modası-pantolon

sokak-modası-kargo-pantolon-trendi

2019-bayan-pantolon-modası

kargo-pantolon-nasıl-giyilir

2019-yaz-modası

kargo-pantolon-trendi


10 yorum

  1. Kargo pantolonları bende çok seviyorum ve tercih ediyorum 🙂
    Görseller süper paylaşım için teşekkürler ederim

    YanıtlaSil
  2. çook güzel hepsiii yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Sondan 2. ve diğer spor olanlar favorım oldu :D

    YanıtlaSil
  4. Bu yil ilk kez kargo pantolon aldim. Konu mankenleri kadar zayif olmasam da fena durmadi 😅

    YanıtlaSil
  5. kargo pantolonlara bayılıyorum. Haki ya da toprak rengi almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel gerçekten. Ama hiç giymedim nedense. Sıra gelmedi galiba :) moda o kadar hızlı değişiyor ki takip etmek çok zor:)
    https://hazalndunyasi.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  7. Bloğunuzu yeni keşfettim, takibe aldım. Paylaşımlarımı keşfetmeniz için bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
  8. Siyah olanlar favorim. :)

    YanıtlaSil
  9. Kargo pantolonlar son derece şık ama benim bacaklarım kalın tayt gibi oluyor bana.

    YanıtlaSil

Yorum Bırakın